Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@16:22:01 GMT

دستور رییس جمهور برای کمک به زلزله‌زدگان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۸۶۲

دستور رییس جمهور برای کمک به زلزله‌زدگان

رئیس‌جمهوری در پی وقوع زلزله در آذربایجان شرقی دستور بسیج امکانات و امدادرسانی موثر به زلزله زدگان را صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، «حجت‌الاسلام و المسملین حسن روحانی» طی تماسی تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی در جریان ابعاد حادثه، میزان خسارات وارده و وضعیت مصدومان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری در این تماس تلفنی در خصوص امداد رسانی موثر و سریع  به مناطق زلزله زده و آسیب دیدگان از این حادثه و رفع نیازهای فوری و ضروری زلزله زدگان دستورات لازم  را صادر و بر آماده سازی همه امکانات از سوی دستگاه‌های مختلف در جهت تسریع در ارائه خدمات و امداد به حادثه دیدگان و مصدومان تاکید کرد.

محمد رضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی هم گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده استان و خسارات و تلفات ناشی از آن را به رئیس جمهور گزارش کرد و با تاکید بر اینکه تمام امکانات ستاد مدیریت بحران استان برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده بسیج شده است، از آغاز اسکان اضطراری زلزله زدگان خبر داد.

کد خبر 395971

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زلزله کمک رساني به زلزله زدگان حسن روحانی دولت دوازدهم اسکان اضطراری آذربایجان شرقی زلزله 96 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

دیگر خبرها

  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد