Web Analytics Made Easy - Statcounter

میری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: یک هزار و ۳۶۵ تن عسل در سال جاری از زنبورداران استان ایلام برداشت شده است.

او ادامه داد: همچنین در سال جاری ۲۵ تن موم عسل و ۱۱ کیلوگرم ژله رویال نیز توسط زنبور‌های موجود در کلنی‌هایی که در سطح استان ایلام قرار دارند تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میری اظهار کرد: تولید عسل در سال جاری ۶۸ میلیارد تومان ارزش مالی داشته است.

او بیان کرد: ارزش مالی موم برداشت شده در سال جاری ۲۵۰ میلیون تومان وارزش مالی ژله رویال برداشت شده از سطح زنبورستان‌های سطح استان ایلام نیز یک میلیارد تومان می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی استان ایلام مطرح کرد: ۴۱ درصد از عسل استان در شهر ایلام تولید می‌شود که این آمار نشان دهنده این است که شهر ایلام بیشترین تولید کننده عسل درسطح استان می‌باشد.

او افزود: شهرستان دره شهر نیز با تولید ۵ درصد از عسل استان کمترین تولید کننده عسل در سطح استان می‌باشند.

انتهای پیام/ ن

برداشت بیش از یک هزار تن عسل در استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان دهلران مهد تولید گندم است

عزیزان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: پیش بینی می‌شود از ۶۵ هزار هکتار زمین آبی و ۹۲ هزار هکتار دیمی، ۴۰۰ هزار تن گندم تولید شود که سهم شهرستان دهلران بیش از ۲۰۰ هزار تن است.

وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌های سیل آسا به ویژه در این شهرستان و تخریب ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کلزا و گندم، تولید در این دو بخش کاهش نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام در سال جاری
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در سال جاری
  • خطر انقراض بیخ گوش گیاهان کوهی ایلام