Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در لندن نوشت؛ ‌شبکه ایران اینترنشنال وابسته به سعودی در وقیحانه ترین شکل، دروغ فاحش یک نماینده عراقی که رهبران ایران را مسئول دستور حمله به تظاهر کنندگان دانسته است را به عنوان خبر منتشر و پخش کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حمید بعیدی نژاد»، سفیر ایران در لندن، در کانال تلگرام خود نوشت: ‌شبکه ایران اینترنشنال وابسته به سعودی که بعد از شروع تظاهرات مردم عراق تلاش وافری نموده که روابط عراق و ایران را تخریب کند، حالا در وقیحانه ترین شکل، دروغ فاحش یک نماینده عراقی که رهبران ایران را مسئول دستور حمله به تظاهر کنندگان دانسته است را به عنوان خبر منتشر و پخش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این نماینده عراقی بدلیل شکایت های مکرر از وی به دلیل حمایت از جنایات حزب منحله بعث و عوامل بعثی، بیش از یک ماه و نیم پیش با رأی نمایندگان مجلس عراق محکوم و مصونیت پارلمانی وی برای امکان محاکمه سلب شد.

از تمام ابزارهای حقوقی و رسانه‌ای برای توقف سیاست نفاق رسانه‌های وابسته استفاده می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید: شکست برجام عواقب خطرناکی بر امنیت جهانی دارد یک ماه از ثبت نفت کش ایران به نام آدریان دریا می‌گذرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بعیدی نژاد توییتر حمید بعیدی نژاد ایران اینترنشنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد