Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی در این باره گفت: در پی زلزله ۵.۹ ریشتری در بامداد امروز در آذربایجان شرقی، ۳۰ تیم عملیاتی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند. دو بالگرد در منطقه آماده به کار هستند تا ارزیابی بیشتری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۵ روستا ارزیابی شده است، ادامه داد: ۷ روستا بیشترین خسارت را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق ارزیابی‌ها بیشترین تخریب در ورنکش با ۳۰ واحد تخریبی گزارش شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: اسکان اضطراری در ورنکش شروع شده است؛ همچنین تغذیه اضطراری همزمان با اسکان اضطراری شروع می‌شود. اقلام زیستی شامل چادر، ‌پتو،‌ چراغ والور با توجه به سرمای منطقه، سبدهای غذایی ۷۲ ساعته به منطقه اعزام شده و با آغاز اسکان اضطراری، بقیه مواد غذایی میان آسیب دیدگان توزیع می‌شود.

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، وی افزود: دراین زمین لرزه، ۶ شهر و ۱۴۵ روستا تحت تاثیر بوده اند. غیر از ورنکش، آسیب‌دیدگی‌ها در بقیه مناطق ترک‌خوردگی سقف و دیوارها بوده است.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس سازمان امداد و نجات زلزله در آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، یله گنبد روستایی است در دهستان ایلات قاقازان غربی بخش کوهین شهرستان قزوین و فاصله این روستا تا شهر قزوین حدود ۶۵ کیلومتر است. آبگرم یله گنبد در ۱۵ کیلومترى شمال روستا قرار دارد. در دل صخره‌های عظیم و در مختصات جغرافیایی ۴۹ درجه و ۴۲ دقیقه طول شرقی و ۳۶ درجه و ۲۵ دقیقه عرض شمالی واقع شده است. شهروند خبرنگار ما از جاده خراب این روستا گلایه دارد و آن را عامل تصادفات بسیار می داند.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام ما ساکنین روستای یله گنبد بارها از  جاده افتضاحی که داریم گزارش ارسال کردیم ، ولی اصلا توجه نمیکنن .این جاده واسه تراکتور هم خرابه ، هر سال تصادفات زیادی داریم. میان دوتا چاله پر میکنن ، بعضا هم دیده شده خاک میریزن و میرن ، این جاده نیاز به روکش کامل داره ....لطفا بررسی کنید.

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده
  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌