Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم استقبال از آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران امروز با حضور پرشور مردم قدرشناس و قاطبه جامعه روحانیت استان در ساری برگزار شد. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم استقبال از آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای ساری و تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان با حضور حجت‌الاسلام علی اکبری مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، استاندار مازندران، سلسله جلیله روحانیت، مردم نمازگزار ساری و شهرهای اطراف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ساری آیت‌الله لائینی را از مسیر میدان شهدا تا مصلای جمعه ساری همراهی کرده و پس از آن مراسم رسمی استقبال از نماینده ولی‌فقیه در مازندران در مصلای جمعه ساری آغاز شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حجت‌الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در مصلای جمعه ساری در حال برگزاری است.

سرمایه گذاران ترکیه‌ای با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردنداهواز| بازدید نماینده ولی فقیه خوزستان از وضعیت آب و فاضلاب کوی مشعلی + تصویرمراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران آغاز شد

مراسم رسمی معارفه و تکریم نماینده ولی‌فقیه در مازندران روز گذشته با حضور مسئولان ملی و استانی در مجتمع فرهنگی اهل‌البیت(ع) ساری برگزار و در این مراسم با تکریم از خدمات 40 ساله آیت‌الله نورالله طبرسی در دوران امامت جمعه و نماینده ولی‌فقیه در مازندران، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی به سمت نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

 حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است