Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهرابی با اشاره به اعتبار ۲۲۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جاری، اظهار کرد: انتظار داریم تا پایان سال جاری بتوانیم هفت هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی اقتصاد در شرایط دشوار و دشمنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه کمیته امداد به نقش استقلال اقتصادی، رفاه عمومی و پیشرفت افراد تحت پوشش خود توجه دارد، تصریح کرد: کمیته امداد گیلان به مددجویان خود، ماهانه 27 میلیارد تومان کمک معیشت پرداخت می کند.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در امداد، مردمی کردن نظام راهبری شغلی و دانش بنیان کردن اشتغال در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره)، تاکید کرد: نظام هدایت شغلی، راهبران شغلی، راه‌اندازی کانون خیرین کارآفرین و به‌کارگیری جهادگران کارآفرین و تلاش برای رفع بیکاری در مناطق حاد محروم از دیگر اقدامات کمیته امداد گیلان است.

 

اهرابی با اشاره به اینکه کمیته امداد گیلان در سال 97، 89 میلیارد تومان وام به مددجویان خود پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: این تسهیلات توانست برای سه هزار و 700 نفر شغل ایجاد کند.

 

مدیر کل کمیته امداد گیلان به تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده در سال جاری اشاره و بیان کرد: از اعتبار 228 میلیارد تومان تسهیلات در سال جاری، تاکنون 55 میلیارد تومان از منابع جذب و پرداخت شده است.

 

وی به چشم‌انداز ایجاد فرصت شغلی کمیته امداد گیلان تا پایان سال 98 اشاره و اذعان کرد: انتظار داریم تا پایان سال جاری بتوانیم هفت هزار و 500 فرصت شغلی ایجاد کنیم.

 

اهرابی با اشاره به اینکه استعدادسنجی و شناسایی مددجویان مستعد اشتغال بر اساس ضوابط و قوانین جاری کمیته امداد انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اگر کارفرمایان در کسب‌وکار خود از مددجویان کمیته امداد استفاده کنند می‌توانند از ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان مجلس ظهور امام زمان عج اردبیل خبرگزاری شبستان تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد گیلان اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد استان در این آیین از تدارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
ناصر مرادی پویانی با بیان این که ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم در ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و توزیع می‌شود.
 وی با اشاره به این که ۳۰ هزار سبد معیشتی نیز در بین مددجویان استان توزیع می‌شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در تمام شهرستان‌ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه، بسیج و خیرین تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این آیین از توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان در قالب اجرای طرح ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش «خانه دوست کجاست» با مشارکت کمیته امداد امام خبر داد و گفت: این طرح در روز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر اجرا می‌شود.
 سردار شاکرمی با بیان این که در این طرح، مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، افزود: ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار در ضیافت افطاری شب گذشته، مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله بودند.
 وی تصریح کرد: انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد برای کمک به ساخت مسکن نیز یکی دیگر از افتخارات سپاه در خصوص خدمت به محرومان است.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی