Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@20:38:52 GMT

قتل‌عام در کشتی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۱۶۷

قتل‌عام در کشتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی بی سی، این دو ماهیگیر بعد از اینکه ۱۶ نفر از همکاران خود را کشتند به سمت آب‌های کره جنوبی فرار کردند.  

اما مقامات کره جنوبی بعد از دسترسی به این افراد و کشف دلیل فرار آنها از کشورشان، این دو نفر را بازداشت و به کره شمالی بازگرداندند.

به‌طور معمول به افرادی که از کره شمالی به کره جنوبی فرار می‌کنند پناهندگی داده می‌شود اما مقامات کره جنوبی در مورد این دو ماهیگیر اینطور اظهار نظر کرده‌اند که آنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شوند و به همین دلیل با آنان همانند مجرم برخورد شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی دریایی کره جنوبی دو روز پس از آنکه این ماهیگیران با قایق خود وارد آب‌های کره جنوبی شدند، آنان را دستگیر کردند.

طبق اعلام رسانه‌های کره جنوبی این دو ماهیگیر اعتراف کرده‌اند که به همراه یک نفر دیگر اواخر ماه اکتبر ناخدای کشتی را به دلیل رفتار نامناسبی که با آنان داشته است، به قتل رسانده‌اند سپس مابقی خدمه را به دلیل آن که اعتراض می‌کردند کشته و به آب انداخته‌اند.

کد خبر 462060 برچسب‌ها کره جنوبی حوادث جهان کره شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کره جنوبی حوادث جهان کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب آبی سرگردان در خیابان‌های این شهر+ عکس

نادیا زکالوند: ساکنان «گرسی پارک» -Grassy Park- حومه شهر کیپ‌تاون، اسب آبی سرگردانی در خیابان‌ها دیدند که بعد معلوم شد این حیوان، بخشی از حصار حفاظتگاه طبیعی روندولئی را شکسته و از این منطقه فرار کرده است. آنها با پلیس تماس گرفتند و وجود این اسب آبی در خیابان را گزارش دادند.

یکی از شهروندان به خبرگزاری محلی گفت، «وقتی پلیس، اسب آبی را دنبال می‌کرد مادر ۷۴ساله‌ام دید که حیوان با سرعت خود را به حیاط خانه‌مان رساند و داخل شد. پلیس هم بیرون حیاط ایستاده بود تا با ترفندی اسب آبی را گیر بیندازد. اما اسب آبی دوباره از روی دیوار کوتاه حیاط خانه‌مان پرید و با تخریب دیوار، از حیاط فرار کرد و خود را به خیابان رساند.»

این شهروند ادامه داد، اسب‌های آبی خطرناک هستند و حین فرار ممکن است فردی که سر راهشان قرار گرفته است را به کشتن دهند. او از مسئولان حفاظتگاه طبیعی حیوانات خواست که به مسائل ایمنی اهمیت دهند و حصارهای محکم‌تری برای این منطقه بسازند.

بنابه گفته مقامات محلی، این اسب آبی مغلوب اسب آبی نر قدرتمندی در حفاظتگاه شده و فرار کرده بوده است.

خوشبختانه پلیس توانست اسب آبی فراری را گرفته و به محل زندگی خود بازگرداند.

منبع:

upi

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896832

دیگر خبرها

  • اسب آبی سرگردان در خیابان‌های این شهر+ عکس
  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • فرار فیلی ها در آمریکا!
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • فرار کردن یک فیل از سیرک در آمریکا + فیلم
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها