Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چهارمین روز رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا با دوازدهمی هانیه رستمیان در رشته تپانچه ۲۵ متر بانوان همراه بود. تاریخ انتشار: 11:02 - 17 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۷۴۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، بانوان ملی‌پوش کشورمان در رشته تپانچه ۲۵ با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و سیده شیرین مرتضوی در مرحله سرعت پا به رقابت با حریفان خود گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ماده تیراندازان مطرح و قدرتمند آسیا حضور داشتند که ملی‌پوشان کشورمان در پایان مراحل (دقت و سرعت) رستمیان، سبقت‌الهی و مرتضوی به ترتیب با ۵۷۹، ۵۷۱ و ۵۶۶ امتیاز در جایگاه‌های یازدهم، بیست و هشتم و سی و نهم آسیا ایستادند. در این رقابت‌ها ۴۵ ورزشکار حضور داشتند.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها، تیم تفنگ درازکش زنان کشورمان با ترکیب، مه لقا جام‌بزرگ، الهه احمدی و فاطمه کرم‌زاده با ۱۸۴۳ امتیاز در جایگاه هفتم آسیا به کار خود پایان داد.
در مرحله مقدماتی این ماده جام بزرگ، احمدی و کرم‌زاده با ۶۱۷.۵، ۶۱۴.۴ و ۶۱۱.۴ به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم، نوزدهم و بیست و سوم آسیا قرار گرفتند.
در این ماده نمایندگان کشور‌های چین، کره جنوبی و مالزی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
تیم ایران از بازی‌های آسیایی جاکارتا تا کنون در این ماده هیچ تمرینی نداشته و تنها به منظور آمادگی برای تفنگ سه وضعیت که فردا (شنبه) برگزار می‌شود و سهمیه المپیک دارد در این مسابقه شرکت کرد.

چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از ۱۴ تا ۲۳ آبان در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی گلنوش سبقت الهی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نمایندگان ۳۸کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم سهیلا منصوریان در جدال با «ژی‌چین لی» از چین شکست خورد.

همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

صدیقه دریایی ملی‌پوش وزن ۶۵- کیلوگرم کشورمان، در نخستین مبارزه‌اش مقابل «دوی مهارابام» از هند به برتری دست یافت و گام به مرحله بعدی گذاشت.

او در دیدار بعدی بعد از ظهر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و‌ نپال پیکار می‌کند.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان