Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@18:13:39 GMT

نماینده میانه: وضعیت تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۲۲۳

نماینده میانه: وضعیت تحت کنترل است

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالا بودن شدت زلزله و آغاز خدمات امدادی در لحظاتی پس از وقوع آن، گفت: خوش بختانه با حضور نیرو‌های امدادی و کادر پزشکی از همان ساعات اولیه خدمت رسانی به مردم آغاز شده و اکنون وضعیت تحت کنترل است.

یعقوب شیویاری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده میانه، بیان کرد: الحمدالله وضعیت اکنون تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله پس از زلزله بامداد امروز نیرو‌های امدادی در منطقه حاضر شدند. متاسفانه پنج تن از هموطنان خود را در زلزله از دست دادیم. بالای ۱۲۰ نفر بر اثر زلزله مجروح شدند و ۱۴ تن نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: خوش بختانه با حضور نیرو‌های امدادی و کادر پزشکی از همان ساعات اولیه خدمت رسانی به مردم آغاز شده است. خسارت وارد شده به دام‌ها بالا است. بنده شخصا پنج دقیقه بعد از زلزله در بین نیرو‌های هلال احمر حاضر شدم. از نیرو‌های امدادی و اورژانس تشکر می‌کنم چراکه از همان دقایق اولیه خدمت رسانی به مردم را آغاز کردند.

نماینده مردم میانه در مجلس تصریح کرد: اکنون در حال برآورد خسارت نهایی زلزله هستیم. آنچه که مشهود است خسارت به بخش‌هایی روستایی و دام‌ها بوده و آمار دقیق خسارات بعد از جمع بندی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زلزله میانه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان جلفا در جلسه ایکه به منظور بررسی مسایل مرزی پایانه مرزی نوردوز در مرز ایران و ارمنستان برگزار شد؛ وضعیت موجود خدمات رسانی در این پایانه را غیرقابل قبول دانسته و بر ضرورت حل وضع موجود تاکید کرد.

عطاپور تصریح کرد: فرآیند‌های خدمات رسانی بخصوص برای کامیون‌های ترانزیتی و صادراتی مطلوب نیست و باید در اسرع وقت حل شود.

وی با اشاره به وجود کندی در ترخیص کالا و ترانزیت در مرز نوردوز، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مشکلات در سایه نبود تعامل و همکاری بین نهاد‌ها و سازمان‌های مستقر در مرز است.

فرماندار جلفا بر ضرورت یکپارچه سازی خدمات مرزی در این پایانه تاکید کرد و افزود: متاسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته و ساماندهی امورات مرزی، تاثیر اقدامات در روان‌سازی تردد مشهود نیست و باید اصلاح شود.

سرکنسول ایران در کاپان ارمنستان نیز با اشاره به وجود مشکلات در روند ورود و خروج کامیون‌های ترانزیت و‌صادراتی، قول مساعد داد موارد را به مقامات ارمنی انتقال و آنها را حل و فصل نماید.

مرتضی عابدین ورامین، به اهمیت اقتصادی و استراتژیک مرز نوردوز اشاره کرد و گفت: تصمیم گیری‌ها و نگاه‌ها در این مرز باید فرا راهبردی باشد.

وی اظهار کرد: در سایه افزایش تعامل و همکاری با کشور‌های همسایه در دولت سیزدهم، بسیاری از مسایل و مشکلات برای اتباع ایرانی در جمهوری ارمنستان برطرف شده است.

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی