Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:40:16 GMT

بدلکاری در سینما حرفه‌ای شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۲۸۲

بدلکاری در سینما حرفه‌ای شده است

یک طراح بدلکاری می‌گوید: بسیاری از تولیدات سینمایی در توجه و استفاده از بدلکاری حرفه‌ای شده و این اتفاقی شگفت‌انگیز در کار ماست.

 امیر بدری رکورددار پرش از ارتفاع در جهان که به تازگی طراح بدلکاری فیلم «قاتل و وحشی» حمید نعمت الله شده است، به ایسنا می‌گوید: تولیدات سینمایی و شبکه نمایش خانگی به طرز جالبی در زمینه بدلکاری در حال پیشرفت هستند و سر هر پروژه برای تمرین کلی وقت گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها حتی برای سکانس‌های ساده هم از ما دعوت به همکار می‌کنند و این اتفاقی با توجه به حرفه‌ای شدن پروژه‌ها برای ما خیلی لذت‌بخش است.

بدری پیش از این طراحی بدلکاری فیلم‌های زیادی را در ایران انجام داده و احتمالا امسال هم در جشنواره فیلم فجر چند فیلم خواهد داشت.

او در حال حاضر در فیلم‌های سینمایی «قاتل‌ و وحشی » به کارگردانی حمید نعمت‌الله، «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی و «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده همکاری می‌کند.

امیر بدری برنده جایزه SAG AWARD از انجمن بازیگران آمریکا طراحی سکانس‌های اکشن و بدلکاری سریال نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی و «هم‌گناه» مصطفی کیایی را نیز بر عهده دارد.

«قاتل اهلی»، «جرم» و «متروپل» مسعود کیمیایی، «نهنگ عنبر ۲» سامان مقدم، «آرایش غلیظ» حمید نعمت‌الله، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» هومن سیدی و «متری شیش‌ونیم» سعید روستایی از دیگر فیلم‌هایی است که بدری طراح بدلکاری آن بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمید نعمت الله جایزه SAG AWARD امیر بدری بدلکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند

محمود کشاورز با بیان اینکه استان ایلام دارای ۶۳۷ روستا است، اظهار کرد: ۵۰ روستای این استان به دلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در ردیف استان‌های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی قرار گرفته است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر استان در سال گذشته بسته شد.

کشاورز بیان کرد: تعداد مشترکان گاز استان از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۹۸ مشترک است.

وی گفت: تاکنون پنج هزار و ۹۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: تاکنون، بیش از ۱۲۶ هزارو ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده‌است.

کشاورز بیان کرد: در حال حاضر۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به یک هزار و ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان نیز گازرسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی و ۲۴ جایگاه CNG در استان نیز در استان انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • ۳۰ میلی‌متر به آب سد‌های فارس اضافه شد
  • روز جهانی طراح و گرافیک چه روزی است؟ + تاریخچه World Graphics Day
  • شهید خردسال در قاب «آن دو»/ رونمایی از پوستر فیلم