Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@14:49:17 GMT

حضور ایران در نیمه نهایی بدون دو ستاره

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۳۳۵

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در بازی نیمه نهایی جام بین قاره ای امشب از ساعت 19:30 به مصاف امارات می‌رود و در این دیدار دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

امیرحسین اکبری به دلیل در رفتگی آرنج دست که پس از گچ گرفتن دستش تا سه هفته امکان فعالیت ورزشی را ندارد و محمد احمدازده کاپیتان ایران که به دلیل ابتلا به آنفولانزای شدید در بیمارستان ایرانیان دوبی بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی