Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان دیدار تیم های بسکتبال شهرداری بندرعباس و پالایش نفت آبادان عصر روز گدشته، 16 آبان ماه برگزار شد. این دیدار با نتیجه 63 بر58 به سود تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم شهرداری بندرعباس امسال نخستین حضور خود را در لیگ برتر بسکتبال تجربه می‌کند، اما تیم پالایش نفت آبادان عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر و مقام سومی جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسکتبالیست‌های تیم شهرداری بندرعباس پیش از این و در هفته نخست هم مقابل تیم شهرداری گرگان نایب قهرمان فصل گذشته با نتیجه ۷۲ بر ۵۶ شکست خوردند.مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است./عکاس:مصطفی چشم براه

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام آسیا مقابل تیم هنگ کنگ قرار گرفت.  ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتیجه ۲۰ به ۱۰ هنگ کنگ را از پیش رو برداشت. در این بازی احسان دلیرزهان ۱۰ امتیاز، متین آقاجانپور ۵ امتیاز، مجید رحیمیان۳ امتیاز و محمدمهدی رحیمی ۲ امتیاز کسب کردند.   بازی سوم تیم ملی مردان کشورمان ۱۱ فروردین از ساعت ۱۰:۳۵ مقابل تیم ملی چین خواهد بود. ملی‌پوشان ایران همان روز در چهارمین بازی خود از ساعت ۱۱:۵۵ مقابل تیم ملی سنگاپور قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • هنگ کنگ مغلوب تیم بسکتبال سه نفره مردان شد
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰