Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در پی زلزله اخیر ۳ مقطع با ریزش کوه همراه بود که بلافاصله با اعزام ۲ اکیپ راهداری محور پاکسازی شد و درحال حاضر تمام محور‌های استان آذربایجان شرقی باز است. تاریخ انتشار: 11:23 - 17 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۷۶۱

حسن نیا در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص آخرین وضعیت راه‌های مناطق زلزله زده اظهار کرد: در پی زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی در محور بستان آباد- میانه و محور سرچم در ۳ مقطع ریزش کوه رخ داد که دو اکیپ کامل راهداری بلافاصله به منطقه اعزام شدند و نسبت به پاکسازی سطح جاده اقدام کردند و درحال حاضر محور به طور کامل باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک اکیپ راهداری کامل شامل ۱۰ دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل مکانیکی به همراه ۱۰ نیروی انسانی برای کمک به مردم زلزله زده روستای ورنکش اعزام شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی در اماده باش کامل به سر می‌برند.


حسن نیا با بیان اینکه با استان‌های همجوار هماهنگی‌های لازم انجام شده عنوان کرد: چنانچه نیاز به اعزام دستگاهی باشد این آمادگی وجود دارد که استان‌های همجوار برای اعزام ماشین آلات و تجهیزات اقدام کنند.

وی با اشاره به بازبودن تمام محور‌های استان برای تردد مردم و امداد رسانی اظهار کرد: ۳ اکیپ ارزیابی برای بازدید از پل‌ها و راه‌های ارتباط به مناطق زلزله زده اعزام شده که خوشبختانه هیچ گونه گزارشی مبنی بر خسارت زیرساختی گزارش داده نشده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های روستایی بیان کرد: در جاده‌های روستایی تا به الان هیچ مشکلی از انسداد یا تخریب گزارش نشده است و تمام محور‌ها باز است.

گفتنی است زلزله ۵.۹ ریشتری ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه بامداد جمعه در استان آذربایجان شرقی در عمق دو کیلومتری رخ داد که خسارات جانی و مالی در این استان به همراه داشت و در استان‌های آذربایجان غربی و زنجان و قزوین هم احساس شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن نیا راهداری زلزله آذربایجان شرقی ریزش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته

الیاس آبده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارندگی های۲۷ فروردین در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.

در این بارندگی راه ۱۰ حدود روستای بخش گافر و پارامون مسدود شد.

وی افزود: ماشین آلات و لودر به مناطقی که راه آن‌ها مسدود شده اعزام و راه‌ها به طور موقت باز شده و رفت وآمد برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: ساخت راه روستا‌های خوشاب، ذهاب، ذهبارک، زمین عباسو، دهوست بالا، میهان، آخران، پارپیان و جنگل از برنامه‌های امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

۱۰ روستای بخش گافر و پارامون شش هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان