Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@18:25:00 GMT

وضعیت آب و هوای استان زلزله زده آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۴۴۳

وضعیت آب و هوای استان زلزله زده آذربایجان شرقی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی این هفته در غالب مناطق نیمه شمالی کشور، جوی آرام و پایدار حاکم است. امروز(جمعه ۱۷آبان) در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌ و بختیاری، برخی مناطق استان‌های فارس، اصفهان، جنوب خوزستان و بوشهر، غرب کرمان و هرمزگان و یزد رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا (۱۸آبان) نیز در جنوب و شرق استان‌ فارس، جنوب و غرب یزد، بوشهر، هرمزگان، کرمان و جزایر مرکزی و شرقی خلیج فارس این وضعیت جوی ادامه خواهد داشت و روز یکشنبه (۱۹آبان) به جزایر مرکزی و شرقی، جنوب کرمان، فارس، بوشهر و هرمزگان خواهد رسید. شدت بارش از اوایل امشب (۱۷آبان) تا اواخر وقت روز شنبه در استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و فارس پیش‌بینی می‌شود.

برای روز دوشنبه ( ۲۰آبان) در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و در سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی می شود، با توجه به پایداری هوا در طول هفته آینده برای شهرهای صنعتی و پر جمعیت واقع در نیمه شمالی کشور، افزایش غلظت آلاینده‌ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

در روز شنبه و یکشنبه (۱۸ و ۱۹ آبان) شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

از روز یکشنبه (۱۹آبان) تا روز سه‌شنبه (۲۱ آبان) در جنوب شرق کشور شاهد کاهش دما تا ۳ درجه سانتیگراد خواهیم بود. آسمان آذربایجان شرقی فردا و پس‌فردا (۱۸و ۱۹ آبان‌ماه) صاف همراه با وزش باد و غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران طی این دو روز صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات با افزایش آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود. کمترین دما در این دو روز ۹ درجه سانتیگراد و بیشترین دما ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 زلزله استان زلزله زده آذربایجان شرقی وضعیت آب و هوای آذربایجان شرقی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: زلزله استان زلزله زده آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است

آسمان تهران  امروز (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.   به گزارش همشهری آنلاین، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.   امروز (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.   بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.   آسمان تهران امروز (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی