Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:18:08 GMT

مقصد بعدی ایبراهیموویچ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۴۴۶

مقصد بعدی ایبراهیموویچ مشخص شد

مهاجم سوئدی به گفته رییس لیگ MLS قرار است برای میلان بازی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، درباره مقصد بعدی زلاتان ایبراهیموویچ در لیگ MLS خیلی صحبت می شود. مهاجم سوئدی ۳۸ سال دارد و پس از دو فصل درخشان در لس آنجلس گلکسی به دنبال چالش های جدید است. تیم هایی همچون بولونیا، فیورنتینا، منچستریونایتد، یوونتوس، بوکاجونیورز و میلان قصد دارند با این بازیکن باتجربه قرارداد امضا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این که هنوز چیزی قطعی نشده است اما روسونری ها برنده این رقابت شدند.

دان گاربر، رییس لیگ MLS مقصد بعدی ایبراهیموویچ را فاش کرد و گفت: زلاتان ۳۸ سال دارد و قرار است با میلان، یکی از بهترین باشگاه های جهان قرارداد امضا کند.

اظهارات گاربر سر و صدای زیادی به راه انداخت و همه متوجه شدند مهاجم سوئدی دیگر برای تیم لس آنجلس گلکسی بازی نخواهد کرد. ایبراهیموویچ برای این تیم در ۵۸ بازی توانست ۵۴ گل به ثمر برساند و ۱۵ پاس گل بدهد. با این حال لس آنجلس از کسب جام بازماند. این تیم از سال ۲۰۱۴ عنوانی به دست نیاورده بود و زلاتان قول جام داده بود.

دومین دوره حضور ایبراهیموویچ در میلان

مهاجم سوئدی در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ پیراهن میلان را بر تن کرد. در این مدت ۶۷ گل به ثمر رساند و ۲۴ پاس گل داد. او این رکورد را در ۸۵ بازی به ثبت رساند. همچنین یک قهرمانی در سری آ ایتالیا به دست آورد و سوپرجام را فتح کرد.

میلان اکنون در سری آ وضعیت خوبی ندارد و با یازده امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد. این تیم تنها یازده بار گلزنی کرده و ۱۵ بار دروازه اش باز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلاتان ایبراهیموویچ تیم فوتبال میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا در نیم فصل دوم و بعد از جذب محمد خدابنده‌لو غالبا این بازیکن را به جای سروش رفیعی به بازی می‌فرستاد اما در آبادان تغییر رویه داد.

در شرایطی که با مصدومیت زودهنگام و تعویض عالیشاه در همان ده دقیقه ابتدایی بازی روند تعویض‌های اوسمار در نیمه دوم تغییر کرد دقیقه 75 هم ترابی برخلاف همیشه تعویض نشد و اورونوف و آل‌کثیر از زمین بیرون رفتند تا خدابنده‌لو و بابایی جای این دو نفر را بگیرند.
با حضور خدابنده‌لو ماندن سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس، در 20 دقیقه پایانی مسابقه (با احتساب وقت‌های تلف شده) سروش و ریگی کنار هم ماندند، وحید امیری به پست هافبک راست رفت، ترابی در جناح چپ بازی کرد تا اینکه صادقی جای او را گرفت و ابوالفضل بابایی هم مهاجم نوک شد.

در این ترکیب محمد خدابنده‌لو برای نخستین‌بار یک پله جلوتر و در پست هافبک آزاد پشت مهاجم نوک بازی کرد تا تجربه تازه‌ای در ترکیب تیمش داشته باشد. البته با توجه به شرایط مسابقه و اینکه پرسپولیس با سه گل از میزبانش جلو افتاده و نیازی به گل‌های بیشتر نداشت خدابنده‌لو مثل بیشتر بازیکنان فاز حمله پرسپولیس بیشتر در صدد کنترل توپ و چرخاندن آن در زمین حریف برآمد و در این کار نیز موفق بود.

دیگر خبرها

  • مقصد زین الدین زیدان مشخص شد؟
  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز