Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام دبیرخانه، آب شیرین کن‌های خورشیدی، باطری‌ها و ذخیره کننده‌های خورشیدی، سیستم‌های تبریدی خورشیدی، معماری و شهرسازی بر پایه انرژی خورشیدی، تکنولوژی پایش، اندازه گیری و کنترل، سیستم‌های تولید همزمان خورشیدی، آبگرمکن‌های خورشیدی، کلکتور‌های خورشیدی، نیروگاه‌های کوچک و بزرگ خورشیدی، سیستم‌های روشنایی خورشیدی، گرمایش خورشیدی، پمپ‌های خورشیدی، پنل‌ها و سلول‌های خورشیدی، لباس‌های خورشیدی و سایر سیستم‌ها و تجهیزات مرتبط با انرژی خورشیدی از محور‌های اصلی این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اولین دوره جشنواره ملی فناوری انرژی خورشیدی شامل ۴ بخش ایده‌ها و اختراعات، معماری خورشیدی، مقالات و کارآفرینی کارآفرینان حوزه انرژی خورشیدی است و هر بخش اهداف مشخصی را دنبال می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این همایش به شماره ۰۳۱۴۲۴۴۲۲۹۳ تماس بگیرند.


انتهای پیام/م

  جشنواره ملی «فناوری انرژی خورشیدی در نجف آباد برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها

همزمان با تداوم جنگ در نوار غزه برای هفتمین ماه متوالی و عدم دسترسی اهالی این باریکه به منابع انرژی از جمله برق و گاز، بسیاری از مردم با استفاده از امکانات موجود و در دسترس مشاغل جدیدی را برای ادامه زندگی خود برگزیده اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، جنگ در نوار غزه سبب شده تا در نبود بسیاری از امکانات اولیه زندگی از جمله برق و گاز، مشاغل جدیدی برای ادامه زندگی اهالی این منطقه ایجاد شوند.

 

.

 

«معین البس»، خیاط فلسطینی با استفاده از یک دوچرخه تلاش می کند تا در نبود برق، از چرخ خیاطی خود استفاده کند.

وی به خبرنگار تسنیم در نوار غزه می گوید: از ابتدای جنگ برق قطع شد و امکان استفاده از چرخ خیاطی را نداشتم. اما با استفاده از یک دوچرخه بار دیگر فعالیتم را آغاز کردم. نمی توانم مزدم را به طور کامل از مردم طلب کنم، به همین خاطر از آنها در حد توانشان پول می گیرم و زندگی خود و خانواده ام را می گذرانم.

«امجد عابد»، مالک یک مرکزی انرژی خورشیدی نیز با استفاده از توان خورشیدی، تلفن های همراه و باتری های مردم غزه را شارژ می کند.

وی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در غزه اظهار داشت: همانطور که می دانید در غزه برق وجود ندارد و به همین دلیل انرژی خورشیدی جایگزین برق شده است. ما در این مرکز انرژی خورشیدی موبایل ها و باتری ها را شارژ می کنیم. مردم نمی توانند موبایل ها را شارژ کنند، ما شارژی را که احتیاج دارند در اختیارشان قرار می دهیم.

وی می افزاید: یک فلسطینی با تمام امکانات در دسترش کارهایش را تدبیر می کند، معجزه می کنیم تا کارشان راه بیفتد.

«محمد جوده»، یکی دیگر از شهروندان ساکن غزه است که در نبود گاز خانگی، با فروش هیزم امکان پخت و پز غذا را برای ساکنین غزه فراهم می کند.

نمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونسمردم غزه درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟

 

وی می گوید به رغم خطرات این شغل از جمله احتمال مرگ زیر بمباران صهیونیست ها، اقدام به جمع آوری چوب از منازل تخریب شده در غزه می کند و بدین شکل سوخت مورد نیاز برای پخت و پز و گرم کردن چادرهای اهالی غزه را فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • رکن اصلی سبک زندگی ایرانی-اسلامی، معماری تمدن‌پایه است
  • ساخت سامانه خورشیدی جلوگیری از سرمازدگی درختان
  • سامانه‌ خورشیدی جلوگیری از سرمازدگی درختان ساخته شد
  • از فراخوان جایزه ملی معماری تا انتصاب رئیس دبیرخانه هنر معماری
  • شارژ پهپاد‌ها با سلول‌های خورشیدی ۲۰ برابر نازک‌تر از مو
  • آغاز بکار دبیرخانه شورای هنر معماری
  • انرژی خورشیدی چیست؟
  • شارژ پهپاد‌ها با سلول‌های خورشیدی فوق نازک