Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت آلمانی «فوتبال‌ اروپا» در خبری مدعی شد که روزهای حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران به پایان خود نزدیک شده اما او قصد دارد به فدراسیون فوتبال ایران فرصت دهد تا توضیحات خود را برای رفع مشکلات موجود ارائه کند.

این سایت می‌نویسد: مارک ویلموتس با اینکه تنها از ماه «می» کار خود را در تیم ملی ایران آغاز کرده، به پایان همکاری‌اش با این تیم نزدیک می‌شود و این اتفاق در صورتی که مسئولان فدراسیون قدمی برای رفع مشکلات موجود برندارند قطعی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق تیم ملی بلژیک در حال حاضر از کارفرمایان خود ناراضی است. او به دلیل مشکلاتی که برای پرداخت حقوقش وجود داشته، قصد دارد کارش را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران رها کند. با این حال این مربی 50 ساله خواسته جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون برای شفاف‌سازی درباره وضعیت و راه‌های رفع مشکلات موجود برای پرداخت حقوقش داشته باشد، جلسه‌ای که قرار است در ترکیه برگزار شود. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده، حقوق ویلموتس را پرداخته است. (البته فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده پول حقوق ویلموتس تهیه شده اما مشکل در انتقال این وجه به حساب اوست).

سایت فوتبال اروپا در ادامه نوشته است: به دلیل تحریم‌های بانکلی علیه ایران، حقوق مارک ویلموتس که تاکنون از 3 بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2 پیروزی کسب کرده، به حساب او واریز نشده است. طبق اعلام رسانه‌های محلی فدراسیون در تلاش است راهی برای رفع این مشکل پیدا کند. به دلیل این تحریم‌ها، پیش از این هم دیگر مربیان خارجی شاغل در ایران مانند کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ مشکلاتی داشتند و به فیفا شکایت کردند.

255 41

کد خبر 1318719

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مارک ویلموتس باشگاه پرسپولیس زلزله آذربایجان زلزله ایالات متحده آمریکا استان آذربایجان شرقی آژانس بین المللی انرژی اتمی عراق سینمای ایران تیم ملی فوتبال ایران گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

دنيای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد! در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.
 
از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.
 
همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود. 
 
ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد بازیکنان معروف متخلف خدمت سربازی محروم نمی‌شوند!

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است