Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@10:22:37 GMT

درخواست مکرون از پلاتینی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۴۹۳

درخواست مکرون از پلاتینی

رئیس جمهور فرانسه از میشل پلاتینی خواست به عرصه فوتبال بازگردد.

به گزارش مشرق، یک ماه بعد از اتمام دوره محرومیت 4 ساله پلاتینی، «امانوئل مکرون»‌ از ستاره جهانی پیشین فرانسه خواست بار دیگر در فوتبال فعالیت کند.

مکرون در پیامی که از طریق شبکه رادیویی آر.ت.ال انتشاریافت، عنوان کرد:میشل به فوتبال برگرد.با این کار مرا بسیار خوشحال خواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام سیاسی فرانسه افزود:می‌دانم که سال‌های اخیر برایت سخت بودند.عمیقا زخم خورده‌اید و حس بی‌عدالتی هم داری.اما کلی کار هست که باید انجام دهی.اگر یکبار دیگر علاقمند باشی برای فوتبال، ورزش و کشورمان در عرصه بین‌المللی فعالیت کنی، مرا بسیار خوشحال خواهی کرد.

بیشتر بخوانید:

پایان محرومیت پلاتینی

 پلاتینی در سال 2016 قصد داشت جانشین بلاتر به عنوان رئیس   فیفا شود اما برملا شدن تخلفات زیادی که او انجام داده بود، باعث شد که همراه بلاتر با محرومیت سنگینی روبرو شود. پلاتینی چند ساعت توسط پلیس فرانسه دستگیر و در ادامه آزاد شد.

او در اواخر سال 2015 به دلیل دریافت رشوه به 8 سال محرومیت از فوتبال محروم شد که در ادامه محرومیت او کاهش یافت و به 4 سال رسید

پلاتینی 64 ساله که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان محسوب می‌شود و سه توپ طلای فوتبال جهان را در کارنامه خود دارد، حدود یک ماه قبل دوره محرومیتش را پشت سرگذاشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان مکرون میشل پلاتینی رئیس جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است