Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رودباری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره اخرین وضعیت مسیرها و محورهای مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در حال حاضر خوشبختانه تمام محورهای منتهی به استان آذربایجان شرقی باز است و هیچ گونه انسدادی در مسیرها و جاده‌های این استان وجود ندارد.

وی با اشاره به ریزش کوه در سه مقطع از جاده‌های این استان گفت: ریزش کوه در سه مقطع در مسیر بستان آباد- میانه به سمت سرچم رخ داد که در همان ساعات اولیه اکیپ راهداری نسبت به بازگشایی و پاکسازی  مسیر اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: اکیپ‌های راهداری در حال گشت زنی در استان هستند و از پل‌ها  و راه‌ها در حال بازدید هستند خوشبختانه تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

رودباری افزود: 200 دستگاه ماشین آلات راهداری در حال آماده باش هستند تا در صورت نیاز به محل مورد نظر اعزام شوند و اکیپ‌های راهداری از همان ابتدای وقوع زلزله به روستای ورنکش از روستاهای میانه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر استان‌های اطراف آذربایجان شرقی به عنوان روستاهای معین در حال آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شوند.       

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زلزله زلزله آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس دی تاورنو، مالک سابق باشگاه بوردو، می‌گوید که چگونه در سال 2014 باشگاه در آستانه جذب زین‌الدین زیدان به‌عنوان مربی بود. او به اکیپ گفت که این انتقال تقریباً نهایی شده بود.

مالک سابق بوردو بین سال‌های 1999 تا 2018، در مصاحبه‌ با اکیپ گفت: «در آن مقطع زیدان هدایت تیم دوم رئال مادرید را بر عهده داشت. ما حرف زدیم و تقریبا توافق کردیم اگرچه زیدان برای من فقط یک گزینه موقتی بود، زیرا من جاه‌طلبی‌های دیگری داشتم. در نهایت ویلی سانیول هدایت تیم را بر عهده گرفت.»

رابطه قبلی زیزو با بوردو دلیلی برای فکر کردن به همکاری بود. او از سال 1992 تا 1996، بازیکن بوردو بود، قبل از اینکه برای یک دهه به یوونتوس و سپس به رئال مادرید برود.

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • زلزله خوی خسارتی در پی نداشت
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • تشدید نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی
  • تجهیز محیط زیست آذربایجان شرقی به وسایل مدرن/ پهپاد، دوربین های دید در شب و تجهیزات ایمنی تحویل محیط بانان شد
  • تجهیز محیط بانان آذربایجان شرقی به وسایل مدرن