Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فردا شب (شنبه) قرار است تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند به مصاف هم بروند. تاریخ انتشار: 11:40 - 17 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۷۶۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند قرار است فرداشب (شنبه) از ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز آره‌نا به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم لوسین فاوره در حالی در این بازی مهمان است که پس از تساوی بدون گلی که مقابل شالکه رقم زد، حتی تا آستانه اخراج از دورتموند هم پیش رفت. البته زنبور‌ها پس از آن شکست در ۳ بازی اخیر خود به برتری رسیدند و حالا برای حفظ روند رو به رشد خود به مصاف بایرن مونیخ می‌روند. آنها در ۳ بازی اخیر مقابل تیم‌های مونشن گلادباخ، اینتر و ولفسبورگ پیروز شدند و همین باعث شده با روحیه و توان بیشتری «درکلاسیکر» را برگزار کنند.

در سوی دیگر میدان، بایرن مونیخ شرایط ویژه‌ای دارد. مسئولان این باشگاه پس از شکست شرم‌آور ۵ بر یک مقابل آینتراخت فرانکفورت نیکو کواچ را از سرمربیگری بایرن برکنار کردند و باواریایی‌ها طی روزهای گذشته به صورت موقت زیر نظر هانس دیتر فلیک تمرین و بازی می‌کنند. این در شرایطی است که بایرن مونیخ در بازی قبلی خود مقابل المپیاکوس یونان توانست به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کند و آماده یک آزمایش سخت‌تر برابر دورتموند شود.

بازی دو تیم در شرایطی فردا شب برگزار می‌شود که حضور جیدون سانچ و مارکو رویس دو ستاره اصلی تیم دورتموند در این بازی، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید نظر کادرفنی در خصوص آنها چیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان بایرن مونیخ دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم