Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عامر کعبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  دیروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه صید، صیادی و آبزی پروری شهرستان که با حضور رئیس کل شیلات کشور در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد با اشاره به اینکه مسائل مرتبط با حوزه صید و صیادی را از ابتدای دوره مجلس دنبال کرده ایم، گفت: بیشترین ماهیان در جنوب غرب کشور یعنی شهرستان های آبادان و خرمشهر صید می شود اما کمترین پروژه صیادی که متناسب با نیاز صیادان باشد در این دو شهرستان طراحی، برنامه ریزی، اجرا و یا در حال اجرا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: منابعی که در این باره برای شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار پیش بینی شده یا با تاخیر همراه بوده و یا اگر هم اعتباری بوده، تزریق نشده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی  خطاب به رئیس کل شیلات کشور گفت: دلایل قیمت بالای ماهی با توجه به اینکه در محل صید قرار داریم چیست؟ این مسئله سبب نارضایتی مردم شده ضمن اینکه صیادان نیز در بحث قیمت بالای ادوات و سوخت شان ناراضی اند.

انتهای پیام/ د

اجرا نشدن هیچ پروژه صیادی  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیلات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۹۲ هنرستان در استان گفت: این مجموعه‌ها متناسب با نیاز استان، نیرو تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش‌آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، گفت: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی افزود: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس‌جمهور و تصویب ایجاد هشت هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های مؤثری را خواهیم برداشت.

کد خبر 747499

دیگر خبرها

  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی سوم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر