Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@02:38:48 GMT

چگونه مصرف باتری را در iOS 13 کاهش دهیم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۶۴۲

چگونه مصرف باتری را در iOS 13 کاهش دهیم؟

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، iOS 13 که در چند وقت اخیر با مشکلاتی روبرو شده است ، نمی تواند از نظر میزان مصرف باتری عملکرد مطلوبی را ارائه دهد. آیا پاسخ این سؤال که با بروزرسانی جدید چگونه می توان حالت کم مصرف باتری را فعال کرد، تغییر کرده است؟

چگونه حالت کم مصرف iOS 13 را فعال کنیم؟

فعال کردن حالت کم مصرف ، میزان مصرف باتری مدل های آیفون را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از این روش و به لطف این حالت ، کاربران آیفون می توانند از تلفن برای مدت زمان طولانی تری استفاده کنند.

دستگاه های iPhone اگر در حالت صرفه جوئی باتری قرار داشته باشند برخی از عملیات ها و به روز رسانی ها را به کندی انجام می دهند. علاوه بر این ، گزینه صرفه جویی ، عملکرد برخی از سرویس ها را مختل می کند ، با رسیدن به 20 درصد شارژ دستگاه ، بطور خودکار خاموش می شود.

عملکرد سیستم ایمیل ، برنامه Siri ، دانلود خودکار ، برخی از جلوه های تصویری و عکس های iCloud برای یک دوره زمانی معین در پایین ترین سطح انجام می شود و منجر به عملکرد ضعیف آنها می شود.

هنگامی که صرفه جویی باتری آیفون را فعال می کنید ، نوار وضعیت شارژ زرد دریافت خواهید کرد. اگر در سیستم عامل iOS تازه وارد هستید یا می خواهید بدانید که آیا تغییری ایجاد شده است ، متن زیر به شما کمک می کند.

برای فعال کردن این حالت درست مانند iOS 11 و iOS 12 ، می توانید به سادگی به تنظیمات> باتری بروید. شما می توانید برای خاموش کردن آن نیز همین روش را انجام دهید. سرانجام ، در کلیه محصولات آیفون که حالت کم مصرف در آنها فعال شود صفحه نمایش بعد از 30 ثانیه خاموش می شود.

روش دیگر برای انتخاب تنظیمات صرفه جویی در باتری به شرح زیر است:

تنظیمات> مرکز کنترل> شخصی سازی کنترل ها> حالت کم مصرف.

Settings> Control Center> Customize Controls> Low Power Mode.

انتهای پیام/

289 / 159 باتری iOS 13

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: باتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش اشتباه رایج در روند کاهش وزن

اشتباهات در برنامه‌های غذایی یا حتی فعالیت‌های بدنی ممکن است شما را از هدف اصلی که کاهش وزن است دور کند و حتی گاهی نتیجه عکس بدهد.

به گزارش خبرآنلاین، گاهی اوقات ممکن است در عین اینکه سبک زندگی سالم را انتخاب کرده‌اید، به نتایج دلخواهتان نرسید! در چنین شرایطی امکان دارد از توصیه‌های نادرست یا قدیمی پیروی کنید که همین مسئله ممکن است شما را از دیدن تغییراتی که به دنبال آن هستید باز دارد.

در این مطلب چند اشتباه رایجی که افراد هنگام تلاش برای کاهش وزن مرتکب می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

۱. ورزش نکردن یا ورزش بیش از اندازه

ورزش نکردن منجر به از دست دادن توده عضلانی و کاهش متابولیسم می‌شود. از سوی دیگر، ورزش بیش از حد نیز نه تنها سالم و مؤثر نیست بلکه ممکن است استرس شدید را به شما تحمیل کند.

۲. مصرف غذا‌های کم‌چرب یا رژیمی

غذا‌های بدون چربی یا رژیمی معمولاً قند بالایی دارند و ممکن است منجر به افزایش حس گرسنگی و بالا رفتن میزان مصرف کالری شوند.

۳. کمبود پروتئین در رژیم غذایی

مصرف پروتئین را افزایش دهید؛ چرا که به کاهش اشتها، افزایش احساس سیری، افزایش سرعت متابولیسم و در نهایت کاهش وزن کمک می‌کند.

۴. بی‌توجهی به کالری مصرفی

توجه نکردن به مقدار کالری مصرفی موجب چاقی و اضافه وزن می‌شود. به مقدار کالری، فیبر و پروتئین‌هایی که مصرف می‌کنید، توجه کنید.

۵. مصرف نوشیدنی‌های قندی

حذف نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های حاوی قندِ اضافی در کاهش وزن نقش شایانی دارد، اما توجه کنید که آبمیوه‌های طبیعی نیز قند فراوانی دارند و مصرف آن‌ها می‌تواند باعث مصرف کالری اضافی شود.

۶. عدم تعادل در مقدار کالری دریافتی

مصرف بیش از حد کالری باعث افزایش وزن می‌شود. از سوی دیگر، کالری بسیار کم نیز باعث می‌شود زمان طولانی گرسنه بمانید و متابولیسم و توده عضلانی خود را از دست بدهید.

دیگر خبرها

  • شش اشتباه رایج در روند کاهش وزن
  • مصرف این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود
  • گیاه بوچو چیست و چه فوایدی دارد؟
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • سالم‌سازی همبرگر با کاهش سدیم
  • بهبود کیفیت همبرگر با کاهش سدیم
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • ۵ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای تیروئید (کم‌کار و پرکار)