Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ کیودو روز جمعه گزارش کرده است کره شمالی به دلیل انتقادهایی که آبه از آزمایش های موشکی این کشور کرده بسیار به خشم آمده و با این موضع گیری شدید اللحن راه تعامل دو کشور را مسدود کرده است.
این گزارش تاکید می کند خطاب قراردادن آبه با این صفات به این معنا است که او شانسی برای سفر به کره شمالی و دیدار با رهبر آن کشور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دولت ژاپن پس از آنکه کره شمالی در پایان ماه گذشته میلادی آزمایش های راکتی انجام داد، تاکید کرد این آزمایش ها مشابه پرتاب موشک های بالستیک است و نقض تحریم های شورای امنیت محسوب می شود.
آبه این آزمایش ها را در محافل مختلف محکوم کرده اما در ماه جاری میلادی گفته است که تمایل دارد با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار و با وی درباره اختلافات دو کشور گفت و گو کند.
خبرگزاری کره شمالی در بیانیه ای آورده است آبه فردی بدذات، کوته فکر و شریر است و آزمایش های موشکی کره شمالی را طوری جلوه می دهد که انگار یک بمب اتمی در ژاپن منفجر شده است.
بیانیه می افزاید که نخست وزیر ژاپن که این همه کینه و نفرت در سخنانش نسبت به کره شمالی وجود دارد و دیده می شود، نباید در رویای عبور از مرز کره شمالی برای ملاقات با رهبر این کشور باشد.
منبع: ایرنا برچسب ها: کره شمالی ، نخست وزیر ژاپن ، آزمایش های موشکی کره شمالی

منبع: خرداد

کلیدواژه: کره شمالی نخست وزیر ژاپن آزمایش های موشکی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است

نخست وزیر عراق با اشاره به اشتراکات کشورش با ایران گفت که داشتن روابط همزمان با تهران و واشنگتن امتیازی برای عراق است.

به گزارش ایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق که به واشنگتن سفر کرده است در اظهاراتی در حاشیه این سفر گفت: سفرم به آمریکا مهم است، زیرا در راستای بیان رویکردمان درمورد نوع روابط با واشنگتن است.

وی خاطرنشان کرد: عراق امروز با عراق ۲۰۱۴ تفاوت‌های زیادی کرده است، زیرا گروهک تروریستی داعش دیگر خطری برای ما به‌شمار نمی‌رود. بعد از پیروزی بر داعش ما خواهان انتقال به مرحله روابط دیپلماتیک با کشور‌های ائتلاف بین‌المللی هستیم؛ روابطی همانند روابط با کشور‌های منطقه از جمله روابط امنیتی.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: ایران همسایه‌ی ما است و اشتراکات زیادی با آن داریم، آمریکا نیز هم‌پیمان راهبردی ما است و روابط با این کشور برای ما مهم است. داشتن روابط با ایران و آمریکا به‌طور همزمان امتیازی برای عراق است و می‌توان از آن در راستای کاهش تنش استفاده کرد و این چیزی است که در تمام بحران‌های منطقه رخ داد.

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق قبل از اینکه بغداد را به مقصد واشنگتن ترک کند نیز گفت: سفر من به واشنگتن در شرایطی حساس از نظر روابط با آمریکا و شرایط منطقه و جنایت‌های اسرائیل علیه مردم بی‌گناه فلسطین و نگرانی‌ها درباره گسترش دامنه درگیری صورت می‌گیرد. هدف از سفر به واشنگتن انتقال به مرحله جدیدی از روابط بین ۲ کشور و فعال سازی توافق چارچوب استراتژیک است.

وی افزود: محور دیدار من با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اوضاع منطقه و نقش ما در آتش‌بس غزه خواهد بود. فعالیت کمیته عالی نظامی برای ایجاد جدول زمانی برای پایان مأموریت ائتلاف بین المللی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • اقدام جالب محافظان نخست وزیر ژاپن در خیابان
  • آقاتهرانی: طوری نشود که فقط فراجا برای حجاب وسط میدان باشد!
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است
  • فیلم حرکت ویژه محافظان و تیم اسکورت نخست وزیر ژاپن | درخواست با احترام از رانندگان!
  • محمدی مقتدرانه به مدال برنز رسید
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • تصاویر نخستین موشکی که اطراف دیمونا را منفجر کرد