Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل نوشت؛ آقای پمپئو! مردم منطقه ما بخوبی می‌دانند که ⁧کاخ⁩ سفید مسئول اصلی اشغال نظامی ⁧عراق است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حسین امیرعبداللهیان»، دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل، در توییتر خود نوشت:

«‌آقای پمپئو! مردم منطقه ما بخوبی می‌دانند که ⁧کاخ⁩ سفید مسئول اصلی اشغال نظامی ⁧عراق⁩، ایجاد ⁧داعش⁩، تشدید ناامنی و نهادینه کردن فساد و کشته شدن بیش از یک میلیون انسان در عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید، بدون دخالت و مزاحمت ⁧آمریکا⁩، عراق و منطقه‌ای امن و با ثبات خواهیم داشت.»

 

بیشتر بخوانید: راه حل دموکراتیک فلسطین، برگزاری رفراندوم است مام جلال با اعلام دستگیری صدام به عهد خود وفا کرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیرعبدالهیان توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد

رهبر جریان حکمت ملی عراق با پادشاه اردن دیدار و بر لزوم اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ در غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن ضمن تبریک ماه مبارک رمضان روابط عراق و اردن و بحران غزه را بررسی کرد.

حکیم در این دیدار از نقش اردن در ارسال کمک‌های انسان دوستانه برای ملت فلسطین با وجود محاصره سختی که رژیم صهیونیستی بر نوار غزه تحمیل کرده، قدردانی کرد.

وی همچنین خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ در نوار غزه شد و بر ضرورت احترام به نهادهای بین‌المللی و قوانین تاکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین جامعه جهانی را در اعمال فشار برای اجرای این قوانین مسئول دانست.

روابط عراق و اردن دیگر محور این مذاکرات بود و حکیم بر اهمیت گسترش روابط در همه عرصه‌ها تاکید کرد و توضیح داد که ثبات عراق بازتاب مثبت بر ثبات منطقه داشته است، چنانکه هرگونه نابسامانی سیاسی و امنیتی در عراق بر کل منطقه تاثیر خواهد نهاد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین درباره تلاش‌های خدماتی دولت محمد شیاع سودانی نخست وزیر عراق توضیحاتی داد و گفت که مرحله کنونی شاهد رضایت اجتماعی بی‌سابقه در دو دهه گذشته عراق است و مردم تاثیرات و اجرای پروژه‌های عمرانی را در زندگی روزمره خود احساس می‌کنند.

وی همچنین بر پایان ماموریت ائتلاف بین المللی  انتقال به مرحله روابط دوجانبه با برخی کشورهای عضو آن بر اساس منافع مشترک و احترام به حاکمیت ارضی عراق تاکید کرد.

موضوع تغییرات اقلیمی چالش‌های ناشی از آن نیز از دیگر مسائل مورد بحث در این دیدار بود و حکیم خواستار تشکیل نظامی منطقه‌ای برای رویارویی با این چالش و تبادل تجارب مشورت و ایجاد راه حل‌ها در این باره شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین مواد مخدر را یک آفت ویرانگر دانست که جوانان و نسل‌های آینده را هدف قرار می‌دهد و خواستار تشکیل یک نظام امنیتی منطقه‌ای برای مبارزه با این چالش و محدود کردن عملیات قاچاق و نیز تبادل اطلاعات درباره نحوه بازپروری افراد مبتلا به این آفت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • نمایش اقتدار مقاومت عراق پس از «طوفان الاقصی»