Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@14:15:00 GMT

رشد 47 درصدی بیمه شدگان آتیه سازان حافظ در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۷۴۲

به گزارش ایلنا، مهدی ریاحی فر در نهمین اردوی سیاحتی،فرهنگی،آموزشی و تشکیلاتی اعضای هیات رئیسه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سراسر استان مازندران در شهر همدان،افزود: 8میلیون بیمه شده در کشور تحت پوشش بیمه آتیه سازان هستند و 30شرکت بیمه دیگر هم 8 میلیون بیمه شده را تحت پوشش دارند.

وی بیان داشت: در استان مازندران 176هزار و 616 نفر تحت پوشش بیمه آتیه سازان قرار دارند که نسبت به ابتدای قراداد یعنی در حدود پنج سال گذشته، با رشد 47 درصدی بیمه شدگان روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان کشور با اعلام اینکه جمعیت سالمندی کشور رو به افزایش است؛ یادآور شد: باید در بخش درمان توجه بیشتری به این قشر اعمال شود و امیدواریم جمعیت بیشتری را در ریسک سلامت تحت پوشش قرار دهیم.

ریاحی فر با اشاره به فعالیت 32 نمایندگی آتیه سازان گفت: 300 مرکز درمانی تحت پوشش است و متاسفانه در بخش آزمایشگاهی در سه شهر مازندران با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم به زودی حل و خدمات مناسب ارائه شود.

وی اضافه کرد:  تا بیستم مهر ماه امسال 166هزار و 63 پرونده رسیدگی شده و پرداخت شد و تعهدات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان کشور با اعلام اینکه 16هزار و 758 معرفی نامه آنلاین بیمارستانی صادر شده است؛ بیان داشت: برخی از قراردادهای اولیه در سال جاری انجام شده است و برخی در دست انجام است.

ریاحی فر گفت: با توجه به تفاهم نامه اولیه تلاش داریم تا قرارداد کامل شده به افراد ارائه شود.

وی افزود: تلاش شد تا در قراردادها تسهیل شود و در قرارداد جدید هم بسیاری از مشکلات برطرف شد و همچنین تلاش شد تا مشکل بخش درمان حل شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران رشد سلامت مشکلات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسینی گفت: جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان مرکزی از مرز یک میلیون و ۷۳ هزار نفر فراتر رفت و به عنوان پنجمین استان کشور بالاترین پوشش بیمه‌ای را در کشور داریم.
او عنوان کرد: جمعیت کارگری استان از ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسیده که هفت و ۱۷ دهم درصد افزایش بیمه شدگان اجباری و یا کارگری را شاهد هستیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در خصوص کاهش مقرری بگیران بیمۀ بیکاری نیز گفت: کاهش مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری از سه هزار و ۲۸۸ نفر مشمول به حدود سه هزار نفر ناشی از اشتغال این افراد است.
حسینی از افزایش هزار کارگاه‌های فعال در سال گذشته خبر داد و افزود: اقدامات دولت در کنار تلاش صنعتگران و نیز اقدامات حمایتی صورت گرفته در اداره کل تأمین اجتماعی استان، موجب شد تا کارگاه‌هایی که به دلایلی کارگران خود را بیمه نکرده بودند، شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که این امر ناشی از ارتقاء بازرسی‌ها بوده است.
مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: در سال جهش تولید، سعی خواهیم کرد که مجموعۀ اقدامات ما در راستای حمایت از چرخۀ تولید کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان