Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس بین المللی منع گسترش تسلیحات هسته‌ای و خلع سلاح با حضور عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان و ۲۵۰ تن از شخصیت‌ها و مقامات ۴۰ کشور در مسکو آغاز شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، در این کنفرانس سه روزه نمایندگانی از سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد و آژانس بین المللی انرژی اتمی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس بین المللی عدم اشاعه (انرژی هسته ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) یکی از بزرگترین کنفرانس ها با موضوع هسته ای است.

در این کنفرانس که نمایندگانی از سازمان‌های بین المللی IAEA,CTBTO , UNODA نیز حضور خواهند داشت موضوعاتی از قبیل کنترل تسلیحات بین روسیه و آمریکا- جنبه‌های مختلف برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام)- تنش‌های خاورمیانه -عدم پیشرفت در خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی و سایر موضوعات مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان که در این کنفرانس شرکت کرده است، در پنل اختصاصی با موضوع توافق هسته‌ای ایران، آخرین وضعیت برجام را تشریح خواهد کرد. در این پنل «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه، هلگا اشمیت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «فو کونگ» مدیرکل دپارتمان کنترل تسلیحات و خلع سلاح وزارت خارجه چین نیز سخنرانی خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید: عراقچی با اشمید و نمایندگان چین و روسیه دیدار کرد تمایل آمریکا برای مشارکت چین در مذاکرات منع تسلیحات هسته ای

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسلیحات هسته ای چین مسکو معاون وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی و دفاعیِ جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی ندارد. ما استفادهٔ صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانیم و در چهارچوب حقوق شناخته‌شدهٔ خود برای پیشرفت‌های هسته‌ای در حوزهٔ صلح‌آمیز فعالیت کردیم و فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ایِ خود را ادامه خواهیم داد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • انتقاد اولیانوف از سخنان دبیرکل ناتو درباره همسایگی با روسیه
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • لاوروف: غرب در آستانه یک درگیری هسته‌ای است
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • (ویدیو) سخنگوی وزارت خارجه: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی ایران جایگاهی ندارد