Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲۰ تیم در هلال احمر این استان آماده اعزام به مناطق زلزله زده در آذربایجان شرقی هستند. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم اززنجان،به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  امروز 2 دستگاه خودروی نیمه سنگین جمعیت هلال احمر استان زنجان به منطقه زلزله زده در آذربایجان شرقی اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در حال حاضر بسته های سبد غذایی و اقلام زیستی اعم از چادر و پتو آماده است که در صورت نیاز و اعلام سازمان امداد و نجات مناطق زلزله زده ارسال شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از آماده باش 20 تیم خبرداد و گفت: در حال حاضر چهار تیم اسکان و سرپناه اضطراری، چهار تیم آوار بردار، تیم های ارزیاب، جستجو،امداد و کمک های اولیه هرکدام سه تیم،درمان اضطراری 2 تیم و آنست نیز یک تیم در آماده باش کامل برای اعزام به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی هستند.

امدادرسانی کادر درمانی بیمارستان‌های ارتش به ‌زلزله‌زدگان‌ / آمادگی ارتش برای کمک به مردمبسیج امکانات ستاد اجرایی فرمان امام برای خدمات‌رسانی به زلزله زدگان‌اسکان موقت زلزله‌زدگان آغاز شد / به‌کارگیری بالگرد برای ادامه عملیات جست‌وجو و نجات‌

میرزایی اظهار داشت: از بامداد امروز و از لحظه وقوع زلزله هلال احمر در شهرستان های زنجان، خدابنده، ابهر، طارم، ایجرود، خرمدره و ماهنشان تا این لحظه در آماده باش قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آماده باش شعب هلال احمر در استان زنجان، پایگاه های امداد و نجات نیز در آماده باش هستند.

انتهای پیام/ ع

R7557/P/S6,59/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر

آیت الله آل هاشم در ویدیو کنفرانس کنترل و هماهنگی عملیات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر، با اشاره به اهداف مهم این جمعیت گفت: کنفرانس بین‌المللی حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و غزه که در چند هفته اخیر با دعوت از ۴۴ کشور برگزار شد، از کار‌های ارزشمند جمعیت هلال احمر در راستای تقویت امداد رسانی و ارسال کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین دانست.

وی همچنین از دکتر منجم، بعنوان مدیری پا در رکاب نام برده و تصریح کرد: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و همکاران وی بصورت شبانه روزی در خدمت رسانی به مردم باغیرت و پرتلاش آماده به کار هستند.

وی در ادامه با اشاره به توسعه مشارکت اجتماعی جوانان در جمعیت هلال احمر، این اقدام را تحسین کرد و گفت: پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر که با همت جوانان برقرار شده در ۳۰ کیلومتری مبادی ورودی شهر تبریز و سایر شهر‌ها مستقر شده اند.

امام جمعه تبریز همچنین افزود: جمعیت هلال‌احمر در اقدامی ارزشمند، در لحظه افطار با افطاری ساده از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کنند.

حائز بالاترین درصد رای در مجلس خبرگان رهبری و منتخب مردم استان، در پایان سخنان خود، از خدمات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این جمعیت در سال جدید نیز با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای موج دوم مسافران نوروزی؛ اسامی شهرهای آماده پذیرش مسافر اعلام شد
  • بهره مندی بیش از ۳۸ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر زنجان
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی؛ اسامی شهرهای آماده پذیرش مسافر اعلام شد
  • اعلام شهرهای آماده پذیرش مسافر
  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • بیش از ۳۸ هزار مسافر نوروزی از هلال احمر زنجان خدمات گرفته اند
  • بهره‌مندی بیش از ۳۳ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر زنجان 
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • بهره مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر