Web Analytics Made Easy - Statcounter

الماسی با اشاره به نقاط مختلف جنوب استان بوشهر تحت تاثیر صنعت قرار گرفته است، افزود: حق اشتغال به عنوان حداقل خواسته مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر پایمال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،سکینه الماسی، نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی در نشست رئیس دفتر رئیس جمهوری با علما، روحانیون، و شوراهای شهرستان عسلویه اظهار داشت: در شهرستان عسلویه شاهد تعامل و همراهی همه اقشار با هم هستیم و این منطقه نمادی از اتحاد و همدلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در شهرستان‎های جنوبی استان بوشهر شیعه و سنی مظهر عینی وحدت و زندگی برادرانه هستند، تاکید کرد: مردم منطقه وفاداری خود را به آرمان های ملی و اسلامی و ولایت‌مداری خود را اثبات کرده‌اند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع مشکلات اشتغال در جنوب استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم شاهد بهبود و تسریع در بکارگیری جوانان منطقه عسلویه باشیم.

 

وی با اشاره به نقاط مختلف جنوب استان بوشهر تحت تاثیر صنعت قرار گرفته است، افزود: حق اشتغال به عنوان حداقل خواسته مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر پایمال شده است.

 

الماسی با اشاره به اینکه آلودگی نفس مردم جنوب استان بوشهر را گرفته است اضافه کرد: تدوین نهایی سند آخر کارگروه ملی عسلویه انجام شود تا مردم بتوانند از مزیت‎های آن بهره‌مند شوند.

 

وی با اشاره به تصویب اعتبار پروژه اطاله موج شکن‌ها و توسعه حوضچه به سمت دریا اسکله کنگان به مساحت ۳۸ هکتار گفت: هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در فاز نخست و ۴۵۰ میلیارد ریال در فاز دوم تصویب شده است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد روز 13 آبان مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد اشتغال زایی استان بوشهر اشتغال خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، این روز‌ها کشاورزان شهرستان دشتی مشغول برداشت محصول گندم از مزارع خود هستند.

گندم به عنوان یکی از محصولات استراتژیک نقش به‌سزایی در سفره مردم دارد به‌طوری که قوت غالب مردم استان بوشهر نان است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی امسال ۴۳ هزار هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت گندم رفته که از این مقدار ۴ هزار هکتار آبی و ۳۹ هزار هکتار نیز دیم است.

احمد ایزدی افزود: با توجه به کم‌بارشی سال زراعی جاری، بیشتر محصول دیم شهرستان به ثمر نرسیده و قابل برداشت نیست و پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار تن محصول برداشت شود که بیشتر آن از مزارع کشت آبی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست