Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق جهانگیری صبح امروز (جمعه ) در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی که در ستاد بحران در روستای ورنکش بخش ترکمنچای میانه حضور دارد، گزارشی از آخرین وضعیت خسارات وارده و اقدامات صورت گرفته برای کمک به زلزله زدگان دریافت کرد.

معاون اول رییس جمهور از استاندار آذربایجان شرقی خواست با بسیج تمامی امکانات استان و اعزام گروه‌های امدادرسان و ارزیاب به مناطق زلزله زده، اقدامات لازم و کمک رسانی فوری به آسیب دیدگان را دستورکار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری همچنین از همه نیروها و ارگان‌های امدادرسان استان نیز خواست تمام امکانات و ظرفیت‌ها را برای کمک به زلزله زدگان بکار گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از آخرین آمار جانباختگان و مجروحین ارائه کرد و از بسیج همگانی در استان برای کمک رسانی و نجات زلزله زدگان خبر داد. گزارش ها حاکی است این حادثه تاکنون پنج کشته و دوازده مصدوم که در مراکز درمانی بستری شده‌اند، داشته است.

۲۷۲۱۶

کد خبر 1318768

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زلزله آذربایجان اسحاق جهانگیری دولت دوازدهم زلزله زلزله آذربایجان باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا استان آذربایجان شرقی سینمای ایران باشگاه استقلال آژانس بین المللی انرژی اتمی عراق تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی متن پیام مالک رحمتی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب، ابتکار هوشمندانه امام راحل برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.

این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از ۴ دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.

اینجانب با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه قهرمان را گرامی می‌دارم و برای همه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز عاشورا و تمام یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی از درگاه خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز