Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت از روز سه شنبه 14 آبان در ۶۰ نقطه شهر تهران در حال اجراست.

اخبار اجتماعی- سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت و معاون هماهنگ کننده این پلیس طی بازدید از تمام نقاط تعیین شده اجرای این طرح، ضمن عرض خداقوت خدمت همکاران و آموزش چهره به چهره به آنها، مجدداً نکات آموزشی و ضروری اجرای طرح را بر شمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: متأسفانه تعداد زیادی از تصادفات پایتخت را موتورسیکلت‌ها تشکیل می‌دهند که یا جان خود را در این تصادفات از دست می‌دهند یا به واسطه بی احتیاطی و رانندگی نامناسب، منجر به فوت عابرین پیاده می‌شوند.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه شهروندان به خصوص راکبین موتورسیکلت‌ها، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این طرح، گام موثری در جهت کاهش تصادفات موتورسیکلت‌ها و نظم بخشی ترافیکی شهرمان برخواهیم داشت.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور پایتخت پلیس راهور موتورسیکلت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس راهور شهرستان‌های استان بوشهر در ساعات مختلف شبانه روز به صورت محسوس و نامحسوس حضور پر رنگی در معابر دارند و با تخلفات حادثه ساز و رانندگان قانون گریزی که با رفتار‌های پر خطر خود ایمنی و سلامت دیگران را تهدید می‌کنند بدون چشم پوشی برخورد و نسبت به اعمال قانون و توقیف ساعتی و یا با مدت بیشتر اقدام می‌کنند.

حفظ ایمنی عبور و مرور و سلامت و جان مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه داده نمی‌شود عده‌ای معدودی نظم و انضباط اجتماعی را مخدوش و آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزند و کام آنها را تلخ نمایند.

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است