Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانانی که در عرصه هسته‌ای و نانو و هوافضا و دفاعی خوش درخشیده‌اند باید در سایر عرصه‌ها نیز به میدان بیایند. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: ما قائل به 12 امام هستیم  و دوازدهمین آنها حضرت بقیه الله الاعظم(عج) است و ما در انتظار ظهور آن منجی بزرگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: شیعیان مهدی(عج) باید اخلاق و ایمان و تفکر خود را اوج دهند و حرص و طمع را کنار بگذارند و انحصارطلبی را کنار بگذارند و خود را مانند یکی از برادران خود قرار دهند و با مردم به انصاف رفتار کرد؛ انصاف معنایش یکی برای من و یکی برای تو است و از نصف می‌آید یعنی آنچه برای خود می‌پسندی برای برادران مومنت نیز بپسند.

وی خاطرنشان کرد: نسل بعدی خود را باید برای ظهور آماده کنیم؛ گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب با بیانیه‌ای آغاز شد و باید آن را سرلوحه قرار دهیم. فرمودند قبلا طرح و نقشه آماده‌ای نداشتیم اما اکنون تجربه 40 سال در اختیار ماست و نخبگان این نسل باید به میدان بیایند و مدیریت و مجلس و دولت و وزارتخانه را به دست بگیرند و مدیران کل و جزء این‌ها باشند و از نخبگی برای پیشبرد ایران اسلامی بهره گرفته شود.

آیت الله رئیسی در مشهد: تسامحی در برخورد با مفسدان اقتصادی نداریممشکل منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر پس از 9 سال برطرف شداحداث دامشهر؛ رویکردی برای افزایش رونق اقتصادی در توسعه گناباد

وی با اشاره به اینکه ایران یک درصد جمعیت جهان و هشت درصد منابع زیرزمینی را در اختیار دارد گفت: از این امکانات باید عاقلانه بهره گرفت؛ علما و دانشمندان به میان بیایند؛ جوانانی که در عرصه هسته‌ای و نانو و هوافضا و دفاعی خوش درخشیده‌اند باید در سایر عرصه‌ها نیز به میدان بیایند.

مصباحی مقدم اظهار داشت: انرژی و مقدار مصرفش باید مدیریت شود تا صادر کنیم؛ اگر صادرات کنیم وضعیت ما بسیار بهتر است و اینها نیازمند مدیریت نسل نوخاسته و نخبگان و دانشمندان است؛ اگر از این ظرفیت‌ها استفاده شود ایران شایسته زندگی بهتر است؛ ملت ایران شایسته وضعیت بهتر است؛ بنا به بیانی که رهبر معظم انقلاب داشتند وقتی بنگاه‌های اقتصادی ما مایوس شدند از اینکه آبی از برجام گرم شود، خودشان دست به کار شدند و جوششی در بنگاه‌های تولیدی ما شکل گرفته و در بخش صنعت لوازم خانگی و در پوشاک این شرایط وجود دارد و تولیدات ما در حال صدور است و این امید به وجود آمده که امسال شاهد رونق بهتر اقتصادی باشیم.

وی گفت: همه دولتمردان پای کار بیایند و به بنگاه‌ها کمک کنند و شرایط را تسهیل کنند و اگر نسل جوان مدیریت را برعهده بگیرد، اوضاع تغییر می‌کند؛ نباید در حال صبر و انتظار باشیم؛ باید از دشمن و آمریکا و اروپا مایوس شویم؛ نباید به اینها دل بست و تصور کرد اگر اینها بیایند چنین و چنان می‌شود؛ حتی روابط ما با عراق به حد 12 میلیارد دلار صادرات ایران رسیده اما کل اروپا را سه تا چهار میلیارد دلار صادرات داریم و این یعنی اینکه باید روی پای خود بایستیم و این امکان وجود دارد.

انتهای پیام/ ع

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان قزوین گفت: بهترین و درست‌ترین راه برای برطرف شدن مسائل و معضلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و دولت مصمم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

وی افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.
 
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد. 

وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.

اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا