Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات مربوط به لیست سه نفره اصولگرایان در قم برای انتخابات مجلس یازدهم، گفت: شورای هماهنگی اصولگرایان قم که از احزاب و گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا ۲۶ نفر عضو دارد، کارنامه عملکرد بنده و آقای ذوالنور را مورد بررسی قرار دادند و به ما دو نفر به عنوان کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در قم در لیست اصولگرایان رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای نفر سوم هم اعلام کردند که هر یک از اصولگرایان می‌خواهد در قم کاندیدا شود، ‌رزومه‌اش را بیاورد، ۱۲ نفر رزومه خود را به شورای هماهنگی اصولگرایان قم ارائه کردند که هر یک از این ۱۲ نفر جداگانه برای مصاحبه دعوت شدند و بعد از انجام مصاحبه‌ها و رای‌گیری ۴ نفر انتخاب شدند. البته لازم به ذکر است که از این ۱۲ نفر قبل از رای‌گیری دو نفر اعلام انصراف کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ بنا بر این شد که ۴ نفری که بیشترین رای را از بین ۱۰ نفر آوردند در مرحله آخر مورد ارزیابی و رسیدگی قرار گیرند که این ۴ نفر عبارت بودند از؛ علیرضا زاکانی، روانبخش، محسن موحدی و آقامیری.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: از بین ۴ نفر راه‌یافته به مرحله آخر بنا شد تا طبق فرمایشات امام(ره) و رهبری کسی که خصوصیات یک نماینده انقلابی را دارد، انتخاب شود و یک کمیته ۷ نفره برای تعیین این شاخص‌ها مشخص شد و ۱۷ شاخص را برای این منظور مشخص شد. این شاخص‌ها در شورای اصولگرایان استان قم به رای گذاشته و فرم‌های این شاخص‌ها بین ۲۶ نفر عضو شورا توزیع شد.

وی افزود: اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم بر اساس این شاخص‌ها به ۴ نفر راه‌یافته به مرحله نهایی رای دادند که این امتیازدهی با اسم و شفاف بود و در این رای‌گیری علیرضا زاکانی بیشترین رای را کسب کرد و به عنوان نفر سوم لیست اصولگرایان قم در انتخابات مجلس یازدهم انتخاب شد.

** نبویان به نفع زاکانی کناره گیری کرد

امیرآبادی خاطرنشان کرد: از افراد شاخص بین این ۱۲ نفر می‌توان به سید محمود نبویان، پیریایی استاندار اسبق قم، امیر نامی اشاره کرد که سید محمود نبویان و نامی همان دو نفری بودند که با این عنوان که با وجود آقای زاکانی ما دیگر تکلیفی برای خود در استان قم قائل نیستیم و حال که ایشان هستند ما کنار می‌رویم، قبل از رای‌گیری انصراف داده بودند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اکثر این ۱۲ نفر به پایبندی خود به لیست سه نفره اذعان داشتند و تاکید می‌کردند و اعلام داشتند که از لیست سه نفره شورای اصولگرایان استان قم برای انتخابات مجلس یازدهم حمایت و به آن کمک خواهیم کرد.

2727

کد خبر 1318762

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی اصولگرایان زلزله زلزله آذربایجان باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا سینمای ایران عراق آژانس بین المللی انرژی اتمی باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟

 به گزارش تابناک، ابوالفضل ظهره‌وند عضو فهرست صبح ایران در گفتگویی، با بیان اینکه جبهه صبح ایران از متن جامعه جوان ظاهر شده است و بنده آن‌ها را بسیار فعال دیده‌ام، گفت: دبیر کل این تشکیلات یک جوان است و تیمی هم که جمع شده‌اند افراد جوان و تحصیلکرده‌ای هستند و به خوبی مسائل را حوزه‌بندی کرده‌اند و کار‌های تحقیقاتی خوبی انجام می‌دهند ضمن آنکه به مطالبات مردم هم توجه دارند و سعی می‌کنند مطالبه‌گری را فعال کنند از این رو افتخار می‌کنم که نامزد این فهرست هستم.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه بنده علاوه بر صبح ایران در فهرست اُمنا هم بودم از ارائه فهرست صبح ایران و اُمنا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به غیر از این دو تشکل جبهه ایران اسلامی و وفاداران به انقلاب اسلامی هم فهرست خواهند داد.

عضو فهرست صبح ایران در پاسخ به این پرسش که آیا این ۴ تشکل در مرحله دوم انتخابات لیست مشترک می‌دهند؟ گفت: لیست واحد نمی‌دهند، اما اشتراکات آن‌ها به هم نزدیک است.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟