Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:22:45 GMT

بزرگترین افت هفتگی قیمت طلا در ۲.۵ سال اخیر

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۹۳۰۷

بزرگترین افت هفتگی قیمت طلا در ۲.۵ سال اخیر

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در حالی که تحولات تجاری مثبت بین چین و آمریکا ریسک‌پذیری در بازار را بالا برده، تقاضا برای سرمایه امن پایین آمد و قیمت طلا ۲ درصد سقوط کرد.

پس از این که مقامات خبر دادند چین و آمریکا توافق کردند تعرفه‌های وضع شده بر یکدیگر را به عنوان بخشی از توافق تجاری فاز یک خود بردارند، سهام جهان جهش کرد و دلار تقویت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا(شاخص اسپات‌گلد)، تا ۱۴۶۸.۵۱ دلار سقوط کرد تا بزرگترین افت هفتگی قیمت از ماه می ۲۰۱۷ تا کنون را رقم بزند. بر این اساس، قیمت این شاخص در معاملات دیشب تا پایین‌ترین سطح یک ماهه خود افت کرده بود.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا، پس از سقوط ۲ درصدی دیشب، امروز ۰.۲ درصد تا ساعت ۱۱:۲۴ به وقت تهران، رشد کرد و به ۱۴۶۹.۸۰ دلار رسید.

کد خبر 4766016

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت طلا طلا دلار بانک مرکزی ایران قیمت دلار ایالات متحده آمریکا قیمت نفت قیمت یورو تحریم اقتصادی ایران وزارت نیرو بورس وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت رضا اردکانیان وزارت صنعت معدن و تجارت دلار اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴ درصد به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • پیش‌بینی طلا و سکه؛ آینده طلا درخشان‌تر می‌شود
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند