Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری صبح امروز (جمعه) در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی که در ستاد بحران در روستای ورنکش بخش ترکمنچای میانه حضور دارد، گزارشی از آخرین وضعیت خسارات وارده و اقدامات صورت گرفته برای کمک به زلزله زدگان دریافت کرد.

وی از استاندار آذربایجان شرقی خواست با بسیج تمامی امکانات استان و اعزام گروه‌های امداد رسان و ارزیاب به مناطق زلزله زده، اقدامات لازم و کمک رسانی فوری به آسیب دیدگان را دستور کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور همچنین از همه نیروها و ارگان‌های امدادرسان استان نیز خواست تمام امکانات و ظرفیت ها را برای کمک به زلزله زدگان بکار گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از آخرین آمار جانباختگان و مجروحین ارائه کرد و از بسیج همگانی در استان برای کمک رسانی و نجات زلزله زدگان خبر داد. گزارش ها حاکی است این حادثه تاکنون پنج کشته و دوازده مصدوم که در مراکز درمانی بستری شده اند، داشته است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی