Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-10@05:56:31 GMT

چرا کالدرون محبوب نیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۹۳۵۴

چرا کالدرون محبوب نیست؟

با پایان یافتن هفته دهم لیگ برتر برای پرسپولیس، زمان خوبی برای قضاوت عملکرد کادرفنی این تیم به دست آمده است.

به گزارش مشرق، یک‌سوم از لیگ نوزدهم گذشته و عملکرد پرسپولیس با هدایت کالدرون به گونه‌ای بود که منتقدانش، تیم او را در مقایسه با تیم برانکو ضعیف‌تر می‌دانند. در سوی دیگر، هواداران مرد آرژانتینی هم معتقدند او مظلوم واقع شده و با وجود اینکه بین هواداران چندان محبوب نیست و از سوی پیشکسوتان هم حمایت نمی‌شود، اما عملکرد خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع کالدرون بهتر از برانکو

با مقایسه عملکرد این دو مربی خارجی در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ می‌توان قضاوت بهتری از مدل نتیجه‌گیری کالدرون و برانکو داشت. برانکو ایوانکویچ از هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس نشست و لیگ پانزدهم را از ابتدا همراه با سرخپوشان آغاز کرد. تیم پروفسور در آن فصل ضعیف‎‌ترین شروع پرسپولیس در ادوار لیگ برتر را داشت و در پایان هفته دهم، رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص داد در حالی که شاگردان کالدرون اکنون در رتبه دوم جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

مشکلات تمام نشدنی پرسپولیس

برانکو بهتر از کالدرون

در لیگ شانزدهم وضعیت تیم برانکو خیلی بهتر بود و آن‌ها در این مقطع زمانی با ۶ برد، صدرنشین بودند. پرسپولیس در فصل جاری هم توانسته ۶ پیروزی به دست بیاورد و سپاهان صدرنشین هم همین تعداد پیروزی را کسب کرده است ولی به دلیل آن که شکستی در کارنامه ندارد، صدرنشین جدول است. در لیگ هفدهم هم اقتدار پرسپولیس برانکو ادامه داشت و شاگردان او در پایان هفته دهم، با کسب ۷ پیروزی و تنها یک شکست، صدرنشین بودند. این آمار بسیار بهتر از شاگردان کالدرون با ۳ شکست است.

پرسپولیس کالدرون با گل زده و خورده بیشتر

فصل گذشته هم تیم برانکو در مقطع زمانی مشابه با یک بازی کم‌تر و بدون شکست، در رتبه سوم جدول قرار داشت. تفاوت پرسپولیس فصل جاری نسبت به فصل قبل این است که هم بیشتر گل زده‌اند و هم بیشتر گل خورده‌اند. در مجموع به نظر می‌رسد تا اینجا عملکرد پرسپولیس کالدرون بد نبوده و شاید بخشی از حجم انتقاداتی که از او می‌شود به خاطر این است که مرد آرژانتینی جانشین برانکو محبوب شده است. 

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان گابریل کالدرون لیگ برتر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سوپر گل اورونوف به گل گهر

پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر میهمان گل گهر سیرجان است‌. سرخ‌ها در هفته‌ای که استقلال متوقف شده برای پیروزی و نزدیک‌تر شدن به صدر تلاش می‌کنند. در این دیدار در نیمه اول  پرسپولیس با سوپر گل اوستون اورونوف از گل‌گهر پیش افتاد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار «رایحه زندگی ابدی»؛ بدن زنان مصر باستان چه بویی می‌داد؟ (تصاویر) کشف قبیله‌ای شبیه به انسان‌های اولیه؛ زادگاه اولین انسان‌ اینجاست! قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟! (تصاویر) «قلعه بهلا»؛ شهری که «جن‌ها» آزادانه در آن زندگی می‌کنند!

دیگر خبرها

  • تلخ‌ترین خبر برای پرسپولیس و استقلال!
  • منچستریونایتد در حد یک باشگاه کوچک است!
  • توصیه مهم به اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس
  • عملکرد درخشان ارونوف برابر گل گهر/ بار هجومی بر دوش وینگر ازبک
  • تک گل زیبای پرسپولیس به گل گهر سیرجان در هفته بیست و سوم
  • واکنش بیرانوند به عملکرد گلر جوان پرسپولیس (+عکس)
  • کلاس کاری آرسنال؛ توپچی‌ها چگونه با تفاضل گل عجیب راهی صدر جدول شد؟
  • (ویدئو) سوپر گل اورونوف به گل گهر
  • ستاره پرسپولیس مچ بازیکن محبوب نکونام را می‌خواباند؟
  • سورپرایز تارا و دنا برای بازار؛ خودرو‌های محبوب ایران‌خودرو در رالی قیمت