Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه آلمانی مدعی شده سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش، قصد دارد با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان ملاقاتی داشته باشد.

به گزارش تسنیم، سایت آلمانی «فوتبال اروپا» در خبری مدعی شد که روز‌های حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران به پایان خود نزدیک شده، اما او قصد دارد به فدراسیون فوتبال ایران فرصت دهد تا توضیحات خود را برای رفع مشکلات موجود ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سایت می‌نویسد: مارک ویلموتس با اینکه تنها از ماه «می» کار خود را در تیم ملی ایران آغاز کرده، به پایان همکاری‌اش با این تیم نزدیک می‌شود و این اتفاق در صورتی که مسئولان فدراسیون قدمی برای رفع مشکلات موجود برندارند قطعی می‌شود. سرمربی سابق تیم ملی بلژیک در حال حاضر از کارفرمایان خود ناراضی است. او به دلیل مشکلاتی که برای پرداخت حقوقش وجود داشته، قصد دارد کارش را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران رها کند. با این حال این مربی ۵۰ ساله خواسته جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون برای شفاف‌سازی درباره وضعیت و راه‌های رفع مشکلات موجود برای پرداخت حقوقش داشته باشد، جلسه‌ای که قرار است در ترکیه برگزار شود. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده، حقوق ویلموتس را پرداخته است. (به گزارش تسنیم البته فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده پول حقوق ویلموتس تهیه شده، اما مشکل در انتقال این وجه به حساب اوست).

سایت فوتبال اروپا در ادامه نوشته است: به دلیل تحریم‌های بانکلی علیه ایران، حقوق مارک ویلموتس که تاکنون از ۳ بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲ پیروزی کسب کرده، به حساب او واریز نشده است. طبق اعلام رسانه‌های محلی فدراسیون در تلاش است راهی برای رفع این مشکل پیدا کند. به دلیل این تحریم‌ها، پیش از این هم دیگر مربیان خارجی شاغل در ایران مانند کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ مشکلاتی داشتند و به فیفا شکایت کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویلموتس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم، اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: یک صحنه روی گل اول اتفاق افتاد. ما اعتراضی نمی‌کنیم و از راه مطلوب فدراسیون فوتبال نامه می‌دهیم، ولی وقتی جلوی پرسپولیس یک بر صفر عقب می‌افتید با این بازیکنانی که دارد، مجبور هستید سازمان بازی را عوض کنید و جلو بیایید و آن وقت با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شوید. بچه‌ها امروز بازی خوبی انجام ندادند.

سرمربی صنعت نفت یادآور شد: تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن هم این است که تعدادی از بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف بازی کنند و چه قوی، جایگزینی ندارند. من مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم، اما مثلاً الان پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند، چه کنیم؟ امیر پناهی سه بازی است که اشتباه می‌کند، چه کار باید کنیم، چاره چیست؟ این‌ها مشکل تیم است، اما اصلاً ناامید نیستم. از فردا مجدداً به کارمان می‌پردازیم. تا روز آخر بازی با تراکتور مصمم به کارم ادامه می‌دهم و بعد از آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

کمالوند گفت: دلم نه برای خودم می‌سوزد نه بازیکنان؛ خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم. خاک بر سر ما با این فوتبالی که برای مردم آبادان بازی می‌کنیم. من فقط می‌توانم همین را بگویم. با تمام وجود شرمنده این مردم هستم.

وی درباره اینکه به نظرش چاره این وضعیت چیست؟ عنوان کرد: الان هیچ کاری نمی‌توان کرد. فقط باید این شش بازی را از لحاظ روحی و روانی بالا برد و به خدا توکل کنیم. امروز که زورمان به پرسپولیس نمی‌رسید، امکان دارد در بازی‌های بعد شرایط بهتر شود. باید در این بازی‌ها بجنگیم. الان فقط یک راه داریم همه با هم، فقط باید بجنگیم. اینکه کیفیت بچه‌ها کم است یا زیاد الان نمی‌شود کاری کرد. من تا آخرین لحظه می‌جنگم؛ خدا کند فقط تا بازی آخر سالم بمانیم. پا پس نمی‌کشم و تمام تلاشم را می‌کنم. از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم. ما شرمنده مردم هستیم. خاک عالم بر سر ما که در زمین خودمان اینطور بازی را واگذار کردیم.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به این پرسش که تیمش قبل از گل اول پرسپولیس بازی بدی انجام نداد و این گل مشکوک چه بلای سر تیم او آورد؟ عنوان کرد: به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال ممنوع کرده من حرفی نمی‌زنم؛ اما خواهش می‌کنم بازی را ببینند و اگر اتفاقی افتاده سریعاً واکنش نشان دهند.

«۱۳ روز تا بازی بعد فاصله است و آیا تمرینات را تعطیل می‌کنید؟» کمالوند در پاسخ به این سوال گفت: خیر؛ از فردا، صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. اشکالی ندارد؛ به جای کسی که اشتباه می‌کند هم من عذرخواهی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است