Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@05:10:49 GMT

انسان با تقوا جنس تقلبی به دست مردم نمی دهد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۹۴۱۹

انسان با تقوا جنس تقلبی به دست مردم نمی دهد

حجت الاسلام برقرار به روز ملی کیفیت اشاره کرد و گفت: انسان های با ایمان و با تقوا در بازار جنس تقلبی به دست مردم نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت الاسلام قربانعلی برقرار» ظهر امروز(جمعه 17 آبان) در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته گرگان اظهار کرد:  تنها خداوند است که بی نیاز است و همه انسان ها به خداوند محتاج هستند و لذا اگر به دنبال پناهگاه امن هستیم باید ارتباط خود را با خدا تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: هر کسی تقوای الهی پیشه کند نخست عزتمند می شود، یکی از معنای عزیز نفوذ ناپذیر است و شیطان در انسان با تقوا نمی تواند نفوذ کند و آن را از مسیر الهی منحرف کند.

 

حجت الاسلام برقرار با بیان اینکه انسان با تقوا و با ایمان شجاع، قوی و نیرومند خواهد شد، افزود: انسان با تقوا تشنه قدرت، مال، مقام و ثروت نیست، انسان با تقوا جز خداوند چیز دیگری را در زندگی لحاظ نمی کند.

 

وی با بیان اینکه انسان با تقوا آنقدر رشد می کند که از همه اهل دنیا بالاتر می شود، تاکید کرد: امام خمینی(رحمه الله علیه) در سال های پایانی حکومت پهلوی آنقدر تحت فشار رژیم طاغوت بود که حتی از دوستان نزدیک به معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان می کردند که نسبت به مواضع خود در برابر شاه کوتاه بیاید و بیان می کردند نه و این شجاعت و قدرت و نیرو را امام(رحمه الله علیه) به واسطه تقوا الهی داشت.

 

امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد: زمانی که کسی اسم شاه را نمی توانست به زبان بیاورد امام(رحمه الله علیه) بیان کرد که «شاه کاری نکن که بگویم مردم تو را از ایران بیرون بیندازند» و این قدرت به واسطه تقوای معمار کبیر انقلاب بود.

 

حجت الاسلام برقرار افزود: انسان با تقوا اهل ذکر است و اهل ذکر چیزهایی می بیند که انسان بی تقوا آن موضوعات را درک نمی کند.

 

وی گفت: امام علی(علیه السلام) در خصوص تقوا می گوید«اگر تمام هستی را به من بدهید و از من بخواهید معصیت و نافرمانی خداوند بکنم و یک پوست جو از دهان مورچه بگیرم چنین جرمی نمی کنم» گرچه نمی توانیم مثل امیر المومنین(علیه السلام) باشیم ولی می توانیم در زندگی صداقت داشته باشیم.

 

امام جمعه موقت گرگان متذکر شد: 18 آبان  مصادف با روز ملی کیفیت است، چه کسانی در بازار جنس تقلبی در دست مرد می دهند، آن کسانی که ایمان دارند چنین کاری را انجام نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام برقرار متذکر شد: بنا به روایت اهل سنت روز یکشنبه 19 آبان نیز مصادف با ولایت حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) است که این روز به عنوان آغاز هفته وحدت در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان ظهور امام زمان عج کانون های مساجد 13 آبان روز ملی کیفیت آغاز هفته وحدت انسان با تقوا نماز جمعه گرگان امام جمعه موقت گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نوکیای تقلبی حرام است!

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.

«سید کاظم موسوی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ما پیرامون حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از این شرکت خارجی اظهار کرد: عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. 

در چنین شرایطی مردم می‌توانند به دلیل خسارتی که از این محل شامل حالشان شده از عرضه کننده آن شکایت کنند.

نایب رئیس کمیسیون مجلس اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: کالا‌هایی باید در بازار عرضه شود که از تایید استاندارد‌های داخلی و بین المللی برخوردار باشد. اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شنیده شده که تلفن همراه تقلبی با عنوان نوکیا در بازار فروخته می‌شود که از اصالت کافی برخوردار نیست. خرید این موبایل صرفاً باعث هدررفت پول مردم می‌شود؛ لذا، فروش این نوع تلفن‌های همراه را دور از انصاف و حرام می‌دانم.

وی تاکید کرد: نهاد‌های نظارتی کشور مانند سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کنند. وزارت صمت هم به عنوان متولی بازار باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. مگر مردم ایران افراد متقلبی هستند که اکنون بخواهند از گوشی تقلبی استفاده کنند.

موسوی در پایان تصریح کرد: مردم در بازار پول یک کالای اصل را پرداخت می‌کنند، اما در نهایت یک محصول تقلبی را دریافت می‌کنند. بروز مسائل مشابه با این موضوع صرفا باعث بی اعتمادی مردم به بازار و مخدوش شدن ذهنیت آنها نسبت به فضای اقتصادی کشور می‌شود.

منبع: بازارنیوز

tags # موبایل سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند