Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به اینکه ریل قطار انقلاب به سمت توسعه و آبادانی است، گفت: استفاده از جوانان انقلابی برای تبدیل مازندران توسعه یافته را دنبال می‌کنم. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لایینی در نخستین خطبه‌های نماز جمعه ساری به عنوان امام جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: بهترین راه نجات بشر ایمان به خدا و تقوا در زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که انسان را از جهنم و آتش دور می‌کند، تقوای انسان است.

وی افزود: انسان باید خود را با تقوا از عذاب جهنم، نجات و رهایی ببخشد. خداوند اجازه استفاده از حرام را به انسان نمی‌دهد و در واقع گناه و محرمات است.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه به حلال خدا قناعت و بسنده کنیم و از گناهان دوری کنیم، تصریح کرد: تقارن اقامه اولین نماز جمعه بنده با اقامه نخستین نماز جمعه توسط پیامبر (ص) در مسجد قبا را به فال نیک می‌گیریم.

محمدی لایینی با بیان اینکه پیامبر بزرگوار ده سال اقامه نماز جمعه، عیدین و عید قربان کردند، افزود: از پیامبر اسلام (ص) سه خطبه بیشتر نقل نشده و آن به دلیل سیاست ممنوعیت بیان حدیت در دوران خلفا انجام شده بود، اطلاع رسانی نشده بود.

تشریح جلسه انتخاباتی با علامه مصباح: پایداری برای تشکیل دولت و مجلس جوان انقلابی آماده ائتلاف استنه به معامله قرن| دریادار خانزادی: پاسخ سختی به تهدیدهایش خواهیم داد/انگشت نسل جوان انقلابی روی ماشه است20 هزار جوان انقلابی در جمعیت هلال احمر گیلان فعالیت دارند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هدایت و رشد انسان در اطاعت از ولایت و امامت است، گفت: خداوند بهترین سفارش انسان‌ها به یکدیگر را در قرآن توجه به آخرت و فکر سعادت اخروی تبیین کردند و راهکار اصلی آن تقوا است.

محمدی لایینی در بخش دوم خطبه‌های نماز جمعه ساری نیز با اشاره به اینکه همگان باید مطیع و گوش فرمان مقام معظم رهبری باشیم، تصریح کرد: روح تنش زایی، اختلاف افکنی و تعاند در ویژگی شخصیتی آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران نبوده است.

وی با بیان اینکه وحدت بخشی و انسجام بخشی فلسفه امامت است، افزود: امامی که دنبال تفرقه و تشتت باشد از فلسفه فعالیت خود دور شده است.

امام جمعه ساری از مقام معظم رهبری به واسطه اعطای حکم نمایندگی ولی فقیه در مازندران به وی تقدیر کرد و گفت: امیدواریم اجتماع پرشور نمازگزاران در خطبه‌های نماز جمعه ساری مانند گذشته بیشتر شود.

محمدی لایینی با تقدیر از حضور پرشور مردم و قاطبه روحانیت، مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران برای حضور در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم از مسئولیتی که مقام معظم رهبری به حقیر عطا کرده بتوانم از وجود جوانان فداکار و انقلابی استفاده کنم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه تقویت جریان انقلابی و جوانان مومن توصیه موکد مقام معظم رهبری در حکم تسلیمی به حقیر است، افزود: از مردم مازندران می‌خواهیم از نصب بنرهای تبریک در سطح شهر و استان خودداری کنند و با دعاهای خود ما را بنوازند تقدیر می‌کنم.

لایینی با اشاره به اینکه چشم انداز ما برای مازندران استانی سالم و رشد یافته و پیشرفته و مدرن است، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی علیرغم قوت‌ها باید در ابعاد اجتماعی، اقتصادی رفع شود.

وی با بیان اینکه دوری از ظالمان و مستکبران را باید سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم تا با توسل به تولی و تبری ویژگی انقلابی و اسلامی بودن را در خود تقویت کنیم، افزود: با انقلابی باقی بودن می‌توانیم انقلاب را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه شهرستان میاندوآبگفت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، به عنوان یکی از مقاطع حساس و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح می باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هرکجای کشور ونظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضورمی یابد و بعنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد،نقش‌آفرینی می‌کند.

امام جمعه شهرستان میاندوآب ادامه داد: امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت،اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و وعده صادق به رخ جهانیان کشیده شد.

وی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه به ویژه فرماندهان،کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • صنایع کم‌آبی می‌تواند در قزوین پا بگیرد