Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا در رشته تفنگ درازکش مردان با عنوان هشتمی تیم ایران همراه بود. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، تیم تفنگ درازکش مردان کشورمان متشکل از پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام در جدالی نفس‌گیر با حریفان آسیایی خود با 1827 امتیاز در جایگاه هشتم آسیا به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله مقدماتی این ماده نیز، نوروزیان، صداقت و نکونام با 610، 609.9 و 607.8 امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های بیست و پنجم، بیست و ششم و بیست و نهم آسیا قرار گرفتند.

تیم ایران از بازی‌های آسیایی 2018 تاکنون در این ماده تمرینی نداشته و تنها به منظور آمادگی برای تفنگ سه وضعیت که فردا برگزار می‌شود و سهمیه المپیک دارد در این مسابقه شرکت کرد.

چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از 14 تا 23 آبان ماه در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

اینانلو: مشکلات تیراندازی حل شود به جایگاه هند و چین می‌رسیم/ اندونزی فکر نمی‌کرد سهمیه بگیرد

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امیر عبدی در جایگاه پنجم قرار گرفت

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کمینه و بیشینه دمایی بیست و هشتم فروردین در استان سمنان
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین در سمنان
  • اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امیر عبدی در جایگاه پنجم قرار گرفت
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۶ فروردین
  • شوک به تیراندازی ایران؛ جواد فروغی سهمیه المپیک را از دست داد!
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند