Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@15:30:01 GMT

نسخه جدید کوروت سریع‌تر از همیشه +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۹۵۳۵

نسخه جدید کوروت سریع‌تر از همیشه +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، با رونمایی و معرفی خودروی Chevrolet Corvette Stingray 2020 خبر‌های بیشتری از جزئیات فنی و ظاهری این سوپراسپرت در منتشر شد.

در واقع شورولت تا حد زیادی طرفداران این شرکت و همه علاقه‌مندان به خودرو‌های سوپراسپرت را غافلگیر کرد.

شورولت کوروت ۲۰۲۰ با توانایی‌های شگفت‌انگیز خود تنها در ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ ثانیه از لحظه شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و هم‌چنین در ادامه حرکت خود در زمان ۱۱.۲ ثانیه به سرعت ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

چنین توانایی به دلیل تجهیز مدل جدید کوروت به موتوری خاص است. مهندسان شورولت برای این خودرو موتوری ویژه را طراحی کرده‌اند تا احساس لذت‌بخش رانندگی در سرعت بالا را برای صاحبان اتومبیل به ارمغان بیاورند.

یکی از مدیران ارشد شورولت در مورد Chevrolet Corvette Stingray 2020 گفت: سوپراسپرت جدید کوروت، خودرویی فراتر از تصور همه علاقمندان به اتومبیل‌های سوپراسپرت است و بدون شک در آینده رکورد‌های قابل توجهی را از آن مشاهده خواهیم کرد. این خودرو دارای موتوری با ظرفیت ۶.۲ لیتر است.

در مدل ۲۰۲۰ کورت نسبت به نسل‌های گذشته آن تغییرات زیادی به وجود آمده است. تغییرات به وجود آمده تنها به ظاهر خودرو خلاصه نشده و در قسمت‌های فنی آن نیز اصلاحاتی به وجود آمده است.

یکی از شاخص‌ترین تغییرات این خودرو، کاهش وزن آن است. کم کردن وزن سبب شده است تا اتومبیل در مدت زمان کوتاه‌تری شتاب مناسب خود را بدست آورد و هم‌چنین سوخت کمتری را مصرف کند.

جعبه دنده هشت سرعته خودکار در Chevrolet Corvette Stingray 2020 با کیفیتی ایده‌ال انرژی موتور را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد و شرایط مناسب برای حرکت در سرعت‌های بالا را فراهم می‌سازد. شورولت سوپراسپرت کوروت را در فوریه سال آینده میلادی به مشتریان عرضه می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سوپراسپرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو دارای شکل قطره اشک بوده و ضریب درگ بسیار پایین ۰٫۱۸۱ دارد. به گفته این برند بریتانیایی متعلق به سایک موتور چین، این خودرو نه‌تنها یکی از آیرودینامیک‌ترین خودروهای موجود است، بلکه در میان سریع‌ترین خودروها هم قرار می‌گیرد. این خودرو برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت از حالت سکون، تنها به ۱٫۹ ثانیه زمان نیاز دارد.

به گزارش خبرآنلاین، فضای داخلی بسیار تنگ با صندلی نصب شده در مرکز بسیار آینده‌نگرانه به نظر می‌رسد. مدل EXE۱۸۱ با یک صفحه‌نمایش بزرگ در نظر گرفته شده که نشان می‌دهد خودرو دارای چهار موتور الکتریکی است. می‌توان با خیال راحت سیستم چهار چرخ محرک و خروجی ترکیبی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار را برای این ابرخودرو فرض کرد.

شانس دیدن یک نسخه تولیدی به‌احتمال زیاد بسیار کم است، چرا که به نظر می‌رسد این خودرو، صرفاً نمایشی است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898414

دیگر خبرها

  • صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه خواهد شد/ عکس
  • (ویدئو) قاتل مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت
  • افزایش سرعت بازرگانی با برنامه ریزی دقیق تر حرکت قطارها
  • سریع‌ترین مرسدس بنز AMG با ۸۰۵ اسب‌بخار قدرت / عکس