Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: حدود ۵ میلیارد تومان برای پروژه بازگشایی خیابان خاقانی به بلوار نماز هزینه شده است.

خلیل‌الله کاظمی در آیین بازگشایی خیابان خاقانی به بلوار نماز در جمع برخی از اعضای شورای شهر و مسئولین شهرداری و مردم منطقه در خصوص زمان‌بندی انجام این پروژه اظهار کرد: برآورد زمانی ما از اجرای این پروژه ۱۲۰ روز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که شروع به کار کردیم به دلیل عدم توافقاتی که قبل‌تر با آستان قدس رضوی داشتیم نزدیک به ۲۵ تا ۳۰ روز طول کشید تا همکارانمان در حوزه املاک و منطقه این توافقات را انجام دهند.

وی ادامه داد: مجموعا ۷۲، ۷۳ روز انجام کار مفید این پروژه طول کشید و با توجه به زمان تعیین شده برای تکمیل پروژه با در نظر گرفتن تاخیر ابتدای آن برای توافقات تقریبا سه، چهار روز آماده شدن این پروژه به تاخیر افتاد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در خصوص مشخصات پروژه بازگشایی خیابان خاقانی به بلوار نماز، بیان کرد: طول این پروژه تقریبا نزدیک به ۰.۵ کیلومتر، عرض باندها ۹.۵ متر و پوسته آن تقریبا ۳۵ متر است. مسیر عابر پیاده و مسیر دوچرخه در این پروژه در نظر گرفته شده که مسیر دوچرخه تا میدان خاقانی ادامه پیدا کرده است. نزدیک به ۴۰۰۰ متر مکعب نیز آسفالت ریخته شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه در تیرماه گذشته تصمیم اجرای این پروژه را در شهرداری گرفتیم، خاطرنشان کرد: این پروژه با افتتاح پل ناصری که امیدواریم تا ۲۲ بهمن افتتاح و راه‌اندازی شود، می‌تواند بخشی از بار ترافیکی مربوط به این منطقه را از بلوار شهید کاوه بردارد و همچنین یک بخش زیادی از ترافیک میدان صداوسیما و ابتدای بلوار پیروزی علی‌الخصوص میدان شهید کاوه را کاهش دهد.

وی گفت: برای این پروژه بودجه‌ای در آلبوم بودجه نبود اما با رایزنی‌ و توافق دکتر کلایی با اعضای شورا انجام شده بود قرار شد ما این پروژه را انجام دهیم و در اصلاح بودجه اعتبار آن‌را در نظر بگیریم.

احمد نوروزی عضو شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با بیان اینکه «ما در زمانی شورای اسلامی را تحویل گرفتیم که نگران از تامین حقوق پرسنل بودیم و بیش از ۸۵۰۰ میلیارد تومان بدهی داشتیم»، بیان کرد: در این دوره شورای اسلامی شهر مشهد شاهد بهره‌برداری از پروژه‌هایی هستیم که در همین دوره کلید خورده است؛ پروژه‌های مختلفی که زودتر از موعد به بهره‌برداری می‌رسد و کمتر از پیش‌بینی هزینه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌های خوبی در سازمان عمران شهرداری درحال انجام است و  افتتاح‌هایی همچون در محله طرق، از طرق به محمدآباد و در ادامه آن بسکاباد و همچنین دوربرگردان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را که اخیرا داشتیم و همچنین پروژه‌های دیگری که در سازمان عمران در حال انجام و افتتاح است.

نوروزی اضافه کرد: ما به آقای عظیمی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد، گفتیم که سازمان عمران باید به پروژه‌هایی فراتر از پروژه‌های کوچک فکر کند.

این عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: پروژه‌های سنگینی که در قطار شهری انجام می‌شود تاثیر فوق‌العاده‌ای در ترافیک خواهد داشت و خود خط که بحث سیگنالینگ و مسائل مختلفش کار نشده بود و ایستگاه‌های مختلف، همگی به بهره‌برداری و به ایستگاه سلامت می‌رسد.

وی اضافه کرد: تونل خط سه قطار شهری به صورت گسترده کار شده است و از یک طرف در امامت  و از طرف دیگر نزدیک ترمینال است و همچنین مقدمات خط چهار فراهم شده و انتخاب پیمانکار انجام شده است و بلافاصله پس از اتمام تونل خط سه، کار تونل خط چهار انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مشهد شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان

 مجتبی محمودی عصر امروز در بازدید از محور‌های مواصلاتی جنوب استان کرمان به محور مسدود شده زهکلوت ـ دلگان اشاره کرد و از محور جیرفت ـ بم ـ ایرانشهر به عنوان مسیر جایگزین آن نام برد و گفت: عوامل راهداری شهرستان رودبار با جدیت در حال بازگشایی این محور هستند و تا ساعاتی دیگر نیز عملیات بازگشایی آن به اتمام خواهد رسید.

وی از مسدود شدن چند راه روستایی خاکی به علت جاری شدن روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌ها سخن گفت و افزود: با فروکش کردن سیلاب‌ها راهداران و ماشین‌آلات راهداری نسبت به بازگشایی و تیغ‌زنی راه‌های روستایی اقدام خواهند کرد.

محمودی از آمادگی کامل راهداران جنوب کرمان گفت و عنوان کرد: ۱۴۸ دستگاه سبک، نیمه سنگین و سنگین و ۱۵۰ نیروی راهدار در قالب ۱۴ تیم راهداری در محور‌های حوزه استحفاظی جنوب کرمان مسقر و در حال انجام عملیات راهداری هستند.

وی از بازگشایی کامل مسیر کهنوج به سمت آبسردوییه با فروکش کردن روان آب‌ها و اجرای عملیات راهداری خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان از خسارت ۵۷ میلیارد تومانی باران و سیلاب‌ها تاکنون در جنوب کرمان گفت و افزود: میزان خسارت گزارش شده نهایی نیست و پس از پایان بارندگی‌ها و فروکش کردن سیلاب‌ها بررسی‌ها توسط راهداران و کارشناسان مرتبط صورت خواهد پذیرفت.

وی همچنین از بارش برف از صبح امروز در محور جیرفت ـ ساردوییه در محدوده گردنه سربیژن خبر داد و افزود: ضمن اینکه  هم اکنون بارش برف تمام شده است؛ اما شن و نمک کافی در سوله‌های راهدارخانه سربیژن موجود است و راهداران و ماشین‌آلات راهداری ساردوییه نیز آماده هر گونه اقدام عملیات برف‌روبی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان از رانندگان خواست با توجه به ادامه روند بارندگی‌ها از تردد غیر ضرور در جاده‌ها خودداری کنند و در صورت لزوم ضمن برخورداری از تجهیزات زمستانه، آخرین وضعیت راه‌ها را نیز از طریق تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان جویا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • فیلم|برگزاری مراسم رژه روز ارتش در بلوار نماز مشهد
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد