Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگاه دو روز سرپرستان کاروان‌های ورزشی کشور‌های آسیایی شرکت کننده در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، با حضور مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک، شورای المپیک آسیا و اعضای برگزار کنندگان ژاپنی در بانکوک تایلند تشکیل گردید. تاریخ انتشار: 13:21 - 17 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۸۰۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو که به همراه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در این نشست حضور یافته بود، در خصوص موارد مطروحه و دستور جلسه این نشست گفت: در این نشست موارد مختلفی از جمله اسکان شرکت کنندگان در دهکده بازی‌ها، تغذیه، امنیت، حمل و نقل، برنامه بازی‌ها، مکان‌های مسابقات و تمرین، مراحل ثبت‌نام و نحوه صدور کارت شناسایی، اسکان مقامات در هتل‌ها، مقرارت ورود و خروج، قوانین گمرکی، آشنایی با آداب و رسوم فرهنگ ژاپن، موارد پزشکی، کنترل دوپینگ و حمایت‌های IOC و OCA از کمیته‌های المپیک، توسط مسئولان هر بخش مطرح گردید و در ادامه پیرامون آنها بحث و بررسی و تبادل نظر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سپس نشست سرپرستان و نمایندگان کشور‌های مختلف شرکت کننده سئوالات خود را مطرح کردند و در نشست‌های تخصصی با کمیته‌های مختلف ستاد برگزاری بازی‌ها، هماهنگی‌های لازم را برای موارد مختلف کاروان‌های اعزامی خود را به عمل آوردند.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز به نمایندگی از ورزش ایران نشستی را با حضور نماینده کمیته بین‌المللی المپیک IOC و مسئولان ستاد برگزاری بازی‌ها داشتیم که در ارتباط با مسایل مختلف خود گفت‌وگو کرده و هماهنگی لازم برای حضور بهتر و راحت‌تر کاروان ورزشی کشورمان در این بازی‌ها را انجام دادیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک نصرالله سجادی پیمان فخری المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس

کمیته بین‌المللی المپیک تصویر مهدی الفتی، ژیمناست‌کار ایرانی که سهمیه المپیک پاریس را به دست است، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی الفتی، ژیمناست ایران، توانست سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد. او با قرارگرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به بازی‌های پاریس راه پیدا کرد. الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار تصاویر ۱۲ ژیمناست‌کار راه‌یافته به المپیک پاریس در صفحه اجتماعی و رسمی خود نوشت: پس از پشت سر گذاشتن چهار راند از مسابقات گزینشی المپیک در نهایت ۱۲ مرد در اسباب مختلف سهمیه المپیک گرفتند.

یکی از تصاویر منتشرشده توسط IOC مربوط به مهدی الفتی است که در پرش خرک صاحب سهمیه المپیک شده است.

کمیته بین‌المللی المپیک همچنین صفحه اجتماعی مهدی الفتی را نیز تگ کرده است. 

الفتی با این سهمیه توانست تاریخ‌سازی کند.

ژیمناستیک در کنار رشته‌هایی چون دوومیدانی و شنا از اهمیت بالایی برای کمیته بین‌المللی المپیک برخوردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد