Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدافند هوایی ارتش یک فروند پهپاد ناشناس را در بندر ماهشهر مورد اصابت قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پدافند هوایی ارتش  یک فروند پهپاد ناشناس را در بندر ماهشهر مورد اصابت قرار داده است.

بنا بر این گزارش، این اتفاق  در حوالی بندر امام رخ داده و گفته می شود سامانه‌ای که به سمت پهپاد شلیک کرده، سامانه مرصاد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  هنوز منابع رسمی جزئیاتی از این ماجرا و اینکه پهپاد مذکور متعلق به کجا بوده است اعلام نکرده‌اند. منبع: تسنیم   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلامی: رژیم صهیونیستی حمله کند از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد

به گزارش «نماینده»، سرلشکر حسین سلامی درباره جزییات عملیات وعده صادق گفت: اهداف خیلی دقیق بود و ما یک عملیات محدود انجام دادیم، در حد و اندازه شرارت هایی که رژیم صهیونیستی انجام داده بود.

عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی محدود بود

وی گفت: این عملیات می توانست عملیات گسترده ای باشد اما ما دامنه عملیات را محدود به آن بخش توانایی‌هایی کردیم که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان از آن استفاده کرده بود.

عملیات وعده صادق با موفقیتی بیش از حد انتظار اجرا شد

سردار سلامی با تاکید بر این که عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار ما انجام شد، اظهار داشت: تا این لحظه اطلاعات ما روی تمام اصابت ها کامل نیست اما آن بخش از اصابت هایی که گزارش های دقیق، مستند و میدانی داریم نشان دهنده آن است که که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است. مردم ساکن در سرزمین های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغالگران رژیم صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده اند و متوجه شده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: رژیم صهیونیستی از رفتارهای گذشته دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد اگر رژیم صهیونیستی هر واکنشی نشان دهد مطمئنا واکنش ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی های آنها بدست آورده ایم، بسیار سخت تر خواهد بود.

معادله جدید منطقه؛ رژیم صهیونیستی حمله کند از مبدا ایران پاسخ می‌گیرد

وی گفت: با این عملیات معادله جدیدی رقم خورده است و آن معادله جدید این است که از این به بعد رژیم صهیونیستی در هر نقطه ای به منافع و دارایی های ما و شخصیت های ما و به شهروندان ما حمله کند ما از مبدا جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد و عملیات وعده صادق نمونه برجسته و کاملا واضحی از این معادله جدید است.

سردار سلامی افزود: اما نکته مهم این است که این نبرد تا حدودی نبردی ناشناخته و مبهم بود و فصل جدیدی از تقابل را به روی ما گشود. سامانه های پدافند هوایی و موشکی دشمن یعنی پدافندهای ضد موشک های بالستیک و کروز و پدافند هوایی که ضد پرنده های بدون سرنشین یا با سرنشین است در سرزمین کم مساحت رژیم صهیونیستی به وفور در زمین کاشته شدند و گسترش پیدا کردند. از سامانه های گنبد آهنین گرفته که با پرتابه های کوتاه بُرد مقابله می کنند و تا فلاخون داود ، سیستم های آرو و حتی کمک هایی که ایالت متحده آمریکا در روزهای اخیر در زمینه پدافند هوایی به رژیم صهیونیستی کرده بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دفاع عمیق و چند لایه ای از رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا از حریم هوایی عراق گرفته تا اردن و حتی بخش هایی از سوریه و فلسطین اشغالی شکل گرفته بود، اظهار داشت: هواپیماهای متنوعی از جمله اف ۱۵ ها و اف ۱۶ها و اف ۳۵ ها که فوق العاده پیشرفت هستند، هواپیماهای گلف استرین حتی سوخت رسان ها که در فضای هوایی مداومت پرواز به پرنده های جنگی دشمن می دادند، همه آنها در فضا یک سطح بهم پیوسته و یکپارچه دفاع هوایی متراکم و چند لایه‌ای را از لحظه ورود پرنده ها به فضای هوایی کشور عراق تا میانه اردن به عهده گرفته بودند و از غرب کشور اردن تا اهداف عمیق در رژیم صهیونیستی را خود رژیم صهیونیستی با پدافند هوایی حفاظت می کرد.

موشک‌های کروز و بالستیک ایران توانستند دفاع هوایی رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند

وی گفت: همچنین دفاع ضدهوایی و موشکی که با پیشرفته ترین سامانه ها همراه بود در مقابل ما قرار داشت و عبور از این سیستم بسیار پیچیده و چند لایه و پیشرفته کار سختی بود، طراحی عملیاتی که بتواند پرنده های بدون سرنشین و موشک های کروز و بالستیک از این فضا عبور دهد و آنها را روی زمین دقیقا با دقت های فوق العاده بالا اهداف را مهندم کند، بسیار پیچیده بود.

سردار سلامی افزود: علاوه بر آن توانایی های بهم پیوسته آمریکا و رژیم صهیونیستی در عرصه جنگ الکترونیک تاثیرات تعیین کننده ای روی ابزارهایی که در میدان نبرد به کار گرفته می شود، می توانست داشته باشد بنابراین این عملیات مستلزم نبوغی در طراحی تاکتیکی بود، با طراحی های مبتکرانه و هوشمندانه و نوآورانه و ناشناخته برای دشمن و استفاده از ابزارهایی که قادر به خنثی کردن دشمن در حوزه جنگ الکترونیک باشد یا به نحوی وارد عمل شود که سامانه های دشمن را ناکارامد کند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ترتیبت و توالی این عملیات به شکلی انجام شد که الان قابل گفتن نیست به صورتی که دهها فروند کروز و موشک های بالستیک در فواصل زمانی توانستند لایه های عمیق دفاع هوایی به ظاهر اطمینان بخش رژیم صهیونیستی را درهم بشکنند و ائتلاف هوایی بین آمریکا و فرانسه و رژیم صهیونیستی را تحت تاثیر قرار دهند و آن را کم کارآمد کردند و توانستند اهداف دقیق مورد نظر را در عمق سرزمین های اشغالی که توسط رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می گرفت مورد هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است
  • اوکراین عملیات ایران را دستاویز درخواست برای تسلیحات قرار داد
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • اسرائیل اطمینان داده بود که هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند از سامانه سه‌لایه پدافند هوایی اسرائیل عبور کند!‌
  • وقوع انفجار قوی در ایلات
  • گلوبال تایمز: استفاده از پهپاد‌ها فشار قابل توجهی به پدافند اسرائیل وارد کرد
  • سردار سلامی: رژیم صهیونیستی حمله کند از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد
  • پدافند دفاعی سوریه در حالت آماده باش قرار گرفت
  • فشار اوکراین بر ۳ کشور اروپایی برای دریافت کمک