Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ غرب نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران از آماده باش کامل یگان های این نیرو برای امدادرسانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ امیر سرتیپ دوم ستاد «علی حاجیلو» امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان میانه اظهار داشت: از شب گذشته که زلزله قدرتمندی در آذربایجان شرقی به وقوع پیوست، دستور آماده باش به همه یگان های مستقر در آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی و بخشی از استان کردستان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا افزود: فرماندهان یگان های مستقر در سه استان آمادگی های لازم را برای امدادرسانی به زلزله زدگان و نیز امکانات اسکان موقت حادثه دیدگان فراهم کرده اند.

وی از حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان و فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی سراب در کانون وقوع حادثه در میانه خبر داد و ادامه داد: این نیروها به عنوان نزدیک ترین یگان ها به کانون زلزله جهت ارزیابی وضع و ارائه دستورات لازم برای امدادرسانی در شهرستان میانه حاضر شده اند.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو اظهار کرد: نیروی انسانی، امکانات درمانی و تجهیزات امدادی لازم توسط تیپ 40 متحرک هجومی سراب در میانه مستقر شده است.

این مقام ارشد نظامی منطقه شمالغرب کشور از آماده باش پایگاه هوانیروز تبریز هم خبر داد و گفت: پایگاه هوانیروز ارتش در تبریز هم آمادگی لازم برای امدادرسانی هوایی را فراهم کرده است و در صورت اعلام نیاز پرواز بالگردها به منطقه انجام می شود.

وی در ادامه افزود: هنوز از سوی مسئولان استانی اعلام نیازی صورت نگرفته است، اما همه تمهیدات لازم برای مقابله با یک بحران و ارائه خدمت به مردم شریف آذربایجان توسط ارتش انجام شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با تسلیت به خانواده های جانباختگان زلزله شب گذشته در آذربایجان شرقی تاکید کرد: همه امکانات و تجهیزات ارتش متعلق به مردم و در خدمت آنهاست.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان راهپیمایی 13 آبان مجلس کانون های مساجد ظهور امام زمان عج مناطق زلزله زده نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان

دریافت 5 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: نیروهای امدادی هلال‌احمر همچنان در حال امدادرسانی به سیل زدگان کاشان هستند.

کد خبر 6087104

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • فیلم| فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زند
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد