Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پریسا بهزادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: در مدت کمی که «ایرج عرب» به عنوان سرپرست فعالیت خود را در فدراسیون دو و میدانی آغاز کرده، شاهد حضور فردی بی‌حاشیه و بی‌طرف بوده‌ایم. انتخاب او به عنوان سرپرست برای دو و میدانی خوب است.   

وی افزود: او شنونده‌ای خوب و کارها را با نظم جلو می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به وزارت ورزش و جوانان تبریک می‌گویم که عرب را به عنوان سرپرست دو و میدانی انتخاب کرد. او دخالتی در کار مسئولان فنی فدراسیون نمی‌کند. وی در صدد است تا مسابقات و اردوها سر وقت برگزار شود.  

نایب رییس زنان فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: در این فرصت اندک سرپرست جدید در حال برطرف کردن نقص و کاستی‌های مجموعه ورزشی آفتاب است تا اردوی ملی‌پوشان در این مجموعه برگزار شود. وی جلسه‌های متعددی را با رییسان هیات‌ها برگزار می‌کند تا از مشکلات آنان با خبر شود و آن را برطرف کند.

بهزادی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم که عرب برای انتخابات فدراسیون دو و میدانی نامزد شود اما خیلی‌ها دوست دارند تا او ریاست این فدراسیون را برعهده بگیرد. این امر بسته به تصیمم وزارت ورزش و جوانان است.

برچسب‌ها پریسا بهزادی سرپرست فدراسیون دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی ایرج عرب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپرست فدراسیون دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی ایرج عرب سرپرست فدراسیون دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اقدام بعدی ایران علیه اسرائیل، پشیمان کننده‌تر از اقدام اول خواهد بود /آزموده را آزمودن خطاست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص حمله نظامی شب گذشته ایران به اسرائیل در گفتگویی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز در یک باتلاق بسیار بسیار سخت فرو رفته و در غزه گرفتار است و در داخل با شرایط بسیار سخت سیاسی اقتصادی روبرو است، پایگاه نظامی نیز که فرصت‌هایی برای آن‌ها ایجاد کرده بود، شب گذشته با یک اقدام خیلی قاطع؛ بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های نظامی را از دست داد.

بنابر روایت جماران، وی ادامه داد: به نظر من بیشتر یک نمایش است که رژیم اسرائیل عنوان کرده است که ما ظرف یک هفته اقدام می‌کنیم، چون من فکر می‌کنم آن‌ها تا مدت‌ها نتوانند به خاطر صدماتی که از سوی ایران دیدند را به اجرا بگذارند.

عزیزی از حمایت آمریکا از اسراییل گفت: ما جدایی بین آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی نمی‌بینیم، در عین حال آمادگی نیروهای مسلح ما آنقدر بالا است که باز هم پاسخ قاطع، کوبنده و اقدام شجاعانه خود را به اجرا خواهند گذاشت و مطمئنم اقدام بعدی پشیمان کننده‌تر از اقدام شب گذشته خواهد بود.

نماینده شیراز اضافه کرد: آزموده را آزمودن خطاست مطمئن باشند که ایران اسلامی با ظرفیت‌هایی که در طول این سال‌ها فراهم کرده، جبهه مقاومت در هر جای جهان که لازم ببینیم آماده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در خصوص حمایت‌های بین‌الملل اسرائیل، گفت: ما هیچ وقت امیدی به این سازمان‌های بین‌المللی نداشتیم. مگر بر سر جریان کنسولگری به شورای امنیت اعلام نکردیم به وظایف قانونی خودتان عمل کنید، مگر عمل کردند!؟ پس هیچ وقت امیدی نبوده و امیدی نداریم اما این هم نیست که بگویم از سازمان‌های بین المللی بی‌نیاز هستیم، باید از ظرفیتشان برای اقدامات قانونی خودشان عمل کنند و جمهوری اسلامی استقبال می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: رژیم جعلی اسرائیل و موقت اگر هر اقدامی رو بخواهد انجام دهد که از سر استیصال نیز است بداند سرعت زوال نابودی و نیستی خودش را بیشتر می‌کند. هر اقدامی که رژیم صهیونیستی انجام داده، حتماً مسئولان ما وظیفه داشتند و دارند عوامل پیدا پنهان همکار را با این جنایت‌ها رو پیگیری و بررسی کنند و برخورد قاطع و بازدارنده را با عوامل همکار و هر حال سرویس‌های جاسوسی داشته باشند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895099

دیگر خبرها

  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اقدام بعدی ایران علیه اسرائیل، پشیمان کننده‌تر از اقدام اول خواهد بود /آزموده را آزمودن خطاست
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد