Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ابهر گفت: حضور آمریکا در منطقه مانند آفتی است که آثار شومی را به همراه خواهد داشت و در واقع آمریکا ویروسی دارد که به هر جا وارد کند یقینا آنجا را سرطان فرا خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر به سالروز امامت و ولایتی حضرت مهدی (عج) اشاره و اظهار کرد: از مهم‌ترین وظایف ما گسترش فرهنگ مهدویت و زمینه‌سازی ظهور و فرج امام زمان عصر است که در این بخش باید راهبردی اساسی و روشن مثل تبیین و ترویج فرهنگ انتظار، آسیب‌شناسی و دشمن شناسی را پیش‌رو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه ابهر به دخیل بودن اخلاق و داشتن سنخیت در رسیدن به محضر امام زمان اشاره و تاکید کرد: در این باره روایت است که دنیا پرستی، تکبر و جباریت در برابر ضعیفان و همچنین قطع رحم سه دلیل دیر رسیدن علی ابن مهزیار به خدمت حضرت ولی عصر (عج) بود.

 

وی به هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت:  ذات اقدس احدیت به ما وعده و امید نصرت داده و این دین می‌تواند جوابگوی همه بشر باشد و خود را از هر خطری محفوظ نگه دارد.

 

رحیمی با بیان اینکه امروزه حفظ و صیانت از این دین به ما سپرده شده است، ادامه داد: همه وظیفه دارند تلاش و کوشش کنند حتی ذره‌ای با خون پاک شهدا بازی نشود، چنانکه در کشور مدیران و مسؤولین خوب بسیار داریم، اما حتی وجود چند اختلاسی و مدیر فاسد به دشمنان این مجال را می‌دهد تا کشور را نا آرام کنند.

 

امام جمعه ابهر تاکید کرد: هفته پدافند غیر عامل و آموزه‌های دینی به ما می‌گوید آنچنان آماده باشید که هیچ خطری شما را تهدید نکند و دشمنان نیز از شما بترسند.

 

وی به مسؤولان و مردم توصیه کرد: برای مقابله با حوادث احتمالی و اتفاقات تدبیر داشته و آماده باشند.

 

رحیمی به اقدامات خصمانه آمریکا و اسرائیل اشاره و تصریح کرد: حضور آمریکا در منطقه مانند آفتی است که آثار شومی را به همراه خواهد داشت و در واقع آمریکا ویروسی دارد که به هر جا وارد کند یقینا آنجا را سرطان فرا خواهد گرفت.

 

امام جمعه ابهر به وقایع عراق اشاره کرد و ادامه داد: ملت عراق برادران ما هستند و توصیه ما به همه برادرانمان این است که از قرآن و عترت و از مرجعیت جدا نشوند، چرا که ما دشمنان مشترک و خونخوار به نام آمریکا و اسرائیل که طبق بیان قرآن هر روز در حال توطئه علیه ما هستند داریم و لذا همه در مقابل این خطر باید هوشیار باشند.

 

وی با تاکید بر مراقبت بیشتر اوضاع توسط مسؤولان گفت: باید مواظب بود که بهانه دست دشمن ندهیم، چراکه دشمن ثابت کرده از مشکلات اقتصادی و معیشتی سوءاستفاده کرده و بر آن موج سواری می‌کند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی راهپیمایی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان کانون های مساجد مجلس ظهور امام زمان عج امام جمعه ابهر خطبه های نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند