Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به استقرار دو مرکز توانبخشی معلولین و سالمندان و دو مرکز کودکان بی سرپرست بهزیستی در شهرستان میانه، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ فوتی از مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی استان در مناطق زلزله زده گزارش نشده است.

محسن ارشدزاده در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده میانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به بازدید خود از منطقه‌ی زلزله زده‌ی ترکمنچای، اظهار کرد: مددجویان و معلولین مراکز توانبخشی بهزیستی در مناطق زلزله زده در سلامت کامل به سر می‌برند، احتمال دارد مددجویان از لحاظ مالی و منزل مسکونی دچار خسارت شوند که اکنون همکاران بهزیستی آن را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که برای بررسی وضعیت به روستای ورنکش اعزام می‌شویم، افزود: متاسفانه پنج نفر از اهالی روستای ورنکش در زلزله‌ی شب گذشته جان خود را از دست دادند، بیشترین منازل مسکونی نیز در این روستا تخریب شده است.

ارشدزاده با اشاره به امدادرسانی تیم حمایت روانی و اجتماعی بهزیستی استان در مناطق زلزله زده، گفت: این تیم‌ها با مددجویان و آسیب دیدگان مناطق زلزله زده ارتباط برقرار می‌کنند و از فردا نیز تیم‌های محب بهزیستی جهت حمایت روانی و اجتماعی به افراد مناطق زلزله زده کمک رسانی می‌کنند.

وی با بیان این‌که مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و استان تحویل دهند، گفت: مردم می‌توانند از طریق بهزیستی کمک‌های خود را به افراد مناطق زلزله زده ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بررسی روند بازسازی واحد‌های خسارت دیده از زلزله  گفت: با هماهنگی خوب اعضای ستاد بازسازی و همکاری بانک‌های عامل  تاکنون از مجموع ۳ هزار ۲۲۰ واحد تخریب شده در سه زلزله  ۲ سال گذشته خوی عملیات بازسازی ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تکمیل و بهره برداری رسیده است.

رهبردین افزود: بقیه واحده‌ها نیر با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۷ درصد در مراحل پایانی عملیات بازسای قرار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین از اتمام  بازسازی جایگاه‌های دامی در این مناطق خبر داد و تصریح کرد: با تلاش جهاد کشاورزی استان و مشارکت و همکاری روستائیان و شهرداری خوی ۳ هزار و ۵۲۲ واحد جایگاه دامی تخریب شده در زلزله‌های خوی بازسازی و به روستائیان تحویل شده است.

رهبر دین به بازسازی زیرساخت‌های روستا‌های خسارت دیده درزلزله‌های خوی هم اشاره کرد و گفت: در ۱۲ روستای خسارت دیده طرح‌های هادی و آبرسامی در ۴ روستا اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی از پایان ساخت خانه بهداشت روستای مرتضی قلی کندی هم خبر داد و اضافه کرد: سالن ورزشی این روستا هم با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی باشاره به پیشرفت ۵۰ درصد مدارس خسارت در زلزله‌های خوی هم گفت: ۱۴ باب مدرسه  با ۱۲۳ کلاس درس با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال بازسازی و احیا است تا درمهرماه و سالتحصلی جدید آماده بهر برداری شوند.

در بررسی روند بازسازی مناطق زلزله خوی جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان استانی و شهرستانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی را همراهی می‌کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است