Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن دالوند با اشاره به اینکه در این درگیری مسلحانه دو نفر از طرفین درگیری فوت شدند، افزود: با اقدام به موقع پلیس یکی از قاتلان شناسایی و دستگیر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از قاتلان نیز در جریان این درگیری کشته شده، افزود: قاتل دوم به هویت (ع_م) در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه را اختلافات ملکی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دالوند عنوان کرد: با حضور ماموران انتظامی امنیت در منطقه حاکم است.

کد خبر 4766130

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی اهواز دستگیری قاتل نیروی انتظامی خوزستان یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل زلزله بیرجند تئاتر کودک و نوجوان قزوین بارش باران مشهد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند

دو نفر در درگیری خونین در قبرستان شرف آباد یاسوج کشته شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، دقایقی قبل هنگام تشییع فردی در قبرستان شرف‌آباد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد درگیری خونینی رخ داد که منجر به کشته شدن دو نفر شده است.

قاتل یا قاتلان با اسلحه کلاشینکف به سمت حاضرین در این مراسم تشییع شلیک کردند که در منجر به مرگ دو نفر شده و گفته می‌شود این حادثه مجروح نیز داشته است.

قاتل یا قانلان متواری شده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند
  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • ۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت
  • امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید