Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:25:54 GMT

هشدار محمد صلاح به بازیکنان لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۰۴۳

هشدار محمد صلاح به بازیکنان لیورپول

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیورپول یکشنبه در آنفیلد میزبان اصلی‌ترین حریف خود یعنی منچستر سیتی است. شاگردان کلوپ با پیروزی در این بازی می‌توانند اختلافشان با منچستر سیتی را به ۹ امتیاز برسانند. لیورپول از ۱۱ بازی گذشته خود در فصل جدید لیگ برتر، ۱۰ پیروزی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین باخت شاگردان کلوپ به ژانویه سال گذشته بر می‌گردد که منچستر سیتی موفق شد با نتیجه ۱-۲ آن‌ها را شکست دهد.

در آستانه بازی حساس ۲ تیم محمد صلاح مهاجم تیم فوتبال لیورپول اعتقاد دارد برای صحبت کردن درباره قهرمانی لیورپول در لیگ برتر خیلی زود است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی آرسن ونگر درباره دیدار این هفته لیورپول منچسترسیتی

ستاره مصری قرمز‌ها اعتقاد دارد حتی در صورت پیروزی تیمش برابر منچستر سیتی، این امکان وجود دارد که لیورپول قهرمان نشود. او در این باره گفت: دسامبر سال گذشته ۶ - ۷ امتیاز جلوتر از منچستر سیتی بودیم و همه درباره قهرمانی ما صحبت می‌کردند. اگر منچستر سیتی را ببریم و ۹ امتیاز بیشتر داشته باشیم نباید فکر کنیم قهرمانی ما مسجل شده است، زیرا هیچ چیز تمام نمی‌شود و ۹ امتیاز را می‌توان در ۳ بازی کسب کرد.

مهاجم لیورپول در ادامه بیان کرد: اگر ۹ امتیاز از منچستر سیتی پیش بیفتیم، اما در ادامه فصل ۳ بازی را ببازیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات محمد صلاح در آستانه بازی حساس لیورپول برابر منچستر سیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد

طبق اعلام شبکه آماری اوپتا شانس قهرمانی منچسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، یکشنبه برای هواداران منچسترسیتی روز خوبی بود. شاید خوش‌بین‌ترین هوادار منچسترسیتی هم فکرش را نمی‌کرد لیورپول و آرسنال در حالی که در هفته سی‌ودوم لیگ برتر میزبان بودند برابر حریفان خود شکست خوردند اما این اتفاق رخ داد. لیورپول در آنفیلد برابر کریستال‌پالاس رده‌پانزدهمی با یک گل شکست خورد و از طرف دیگر هم آرسنال در ورزشگاه امارات برابر استون‌ویلا با دو گل متحمل شکست شد تا سیتی در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند.

شبکه آماری اوپتا از تغییر زیاد شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خبر داد؛ به طوری که شانس سیتی برای قهرمانی در فصل جاری از ۴۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است. آرسنال بعد از سیتی با ۱۸ درصد بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و در نهایت هم لیورپول با یازده درصد شانس قهرمانی در رده سوم قرار دارد.

به نظر می‌رسد سیتی با توجه به افت آرسنال و لیورپول در هفته‌های پایانی باز هم قهرمانی را در لیگ جزیره به دست آورد؛ چرا که تیم گواردیولا خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهد این در حالی است که لیورپول و آرسنال در هفته‌های پایانی بسیار بد نتیجه می‌گیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • آرسنال ۰ - ۲ استون ویلا/ بعد از لیورپول، توپچی‌ها هم به نفع سیتی از کورس قهرمانی انصراف دادند+ فیلم
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • موقعیت خوبی که محمد صلاح از یک متری دروازه کریستال پالاس از دست داد (لیورپول 0-1 کریستال پالاس)
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • مک آلیستر: وقت واکنش لیورپول فرا رسیده
  • منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال