Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم،  وضعیت بشار رسن در پرسپولیس چه از لحاظ فنی و چه مالی مساعد نیست و احتمال اینکه این بازیکن در نیم‌فصل تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان بگیرد، وجود دارد. بشار رسن مدت زیادی است برای دریافت طلبش از باشگاه پرسپولیس فقط وعده و وعید می‌شنود و هنوز مطالباتش پرداخت نشده است.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس فصل گذشته با وجود اینکه چند ماه حقوقش عقب افتاده بود و می‌توانست یکطرفه قراردادش را فسخ کند بدون اینکه یک بار هم اعتراض کند بدون حاشیه فصل را به پایان برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خاطر مسائل مالی و بدقولی‌هایی که از مدیر وقت پرسپولیس دیده بود دیگر تمایلی برای ماندن در این تیم نداشت، اما در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات با وعده تسویه حساب در اولین فرصت قرارداد جدیدی با باشگاه پرسپولیس امضا کرد. در حال حاضر سه ماه از این موضوع می‌گذرد و  هافبک عراقی هنوز نتوانسته 35 درصد از قرارداد فصل پیش خود را از پرسپولیس دریافت کند و فقط 12 درصد دریافتی از قرارداد این فصلش را گرفته است.

بشار همان‌طور که خودش هم به رسانه‌های عراقی گفته بود در قرارداد جدیدش بندی دارد مبنی بر اینکه اگر تا 24 آبان طبق قراردادش پولی را از پرسپولیس نگیرد آن وقت می‌تواند قرارداد خود را یکطرفه فسخ و راهی کشورش شود. البته تیم‌های ایرانی زیادی خواهان جذب هافبک ملی‌پوش عراقی هستند و هیچ بعید نیست که او در ایران بماند.

مورد دیگر در مورد بشار عدم تطبیق‌پذیری او با تاکتیک کالدرون است که باعث شده این مربی آرژانتینی خیلی کم از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند، مسئله‌ای که  جایگاه بشار در ترکیب تیم ملی عراق را هم به خطر انداخته است. بشار که فصل پیش مهره قابل اتکای تیم برانکو بود این روزها در تمرینات تیمش به یک بازیکن بی‌انگیزه تبدیل شده که نه از شرایط فنی‌اش در تیم رضایت دارد و نه امیدوار است باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی‌اش را حل کند. در این شرایط شاید بتوان گفت بشار روزهای آخرش را در پرسپولیس سپری می‌کند.

255 43

کد خبر 1318814

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بشار رسن زلزله زلزله آذربایجان باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا آژانس بین المللی انرژی اتمی مارک ویلموتس باشگاه استقلال سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتشار پستی در توئیتر ادعایی عجیب مطرح کرد.

 

جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس با انتشار پستی در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

دیگر خبرها

  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است